Посиденька№19 Інтерв'ю з КRISTALL(Крістіна Кочегарова)

Досьє 

 КRISTALL(Крістіна Кочегарова) 
За плечима цієї талановитої юної співачки престижні конкурси, маса нагород, титулів, премій. Безумовним досягненням є виступ на  «Junior Eurovision 2011»( "Дитяче Євробачення-2011), де дівчинка виконала пісню "Європа".  Але на жаль про своїх героїв дізнаються лише з телевізійних проектів, так і вся Україна почула та побачила Крістіну на проекті "Голос. Діти", де за її місце в команді серйозно боролися дві відомі співачки, - Світлана Лобода і Тіна Кароль.


фото Volnikov


Інтерв'ю 


Тебе впізнають на вулицях чи ховаєшся ,наприклад, під окулярами?

- Часто мене впізнають, але не дуже часто це показують, тобто люди стали більш цивілізованішими. В школі мене дуже добре знають, я завжди повинна бути  в формі...

  Що в твоєму житті важливіше за музику, чи вона для тебе все на світі?

- Головніше за музику для мене лише сім’я та здоров’я. Не буде сім’ї та здоров’я – не буде нічого!


 Яка твоя наступна ціль після «Дитяче Євробачення-2011» та «Голос.Діти»?

- В мене є глобальна ціль – стати співачкою! Щоб цього досягти треба багато працювати. Для цього мені потрібно зняти новий кліп, написати нову пісню, багато виступати і дарувати людям радість. Я цим живу...


Що потрібно зробити особисто тобі, щоб не було соромно, але й нудно через 10 років?


- Бути артистом, досягти своєї  мрії! 


фото Volnikov
 Ти навчаєшся в школі, займаєшся в продюсерському центрі «Парадіз», активно виступаєш, пробуєш себе також в амплуа ведучої. Як все встигати, можливо, ховаєш десь під ліжком машину часу?

- Ні, я  катаюся на надшвидкісних  роликах ))), тому все встигаю ;) А якщо серйозно  - я дуже багато працюю.  В мене немає вихідних.  Зупиняюсь лише, якщо я дуже сильно втомилась... А потім знову за роботу.

 Якщо б перед тобою поставили вибір: співачка і сцена чи телеведуча і екран. В тебе були б якісь сумніви?

- Ні, без сумнівів для мене це співачка і сцена! Я працюю над цим. Екран, мабудь,  наступний етап мого життя...


 Тобі лише 13 років, а твоє життя вже змушує тебе доглядати за собою, як двадцятирічній. Користуєшся косметикою кожного дня, чи лише під час концертів, фан-зустрічей, інтервю?

- Я користуюсь, в основному, на вихід до публіки, зйомок… А кожного дня я використовую пудру та іноді блиск для губ. Природня краса краще за розмальоване обличчя!

Що тобі потрібно, щоб швидко підняти настрій?  

 
фото Volnikov                                               - Мене треба пригостити цукеркою, особливо шоколадною! Ще краще, якщо вона  з "Львівська майстерні шоколаду"! ;)

Дитинство твоє було нещодавно, багато цікавих моментів пам’ятаєш? Поділися з нами;)

- Дитинство у мене було цікаве, різноманітне та яйскраве. Я полюбляла гратися ляльками... а з шести років я вже була на сцені. З восьми років в мене  не було вільного часу... Я пам’ятаю, як я одного разу каталась на гойдалках і нехотіла нікому поступатись. Потім підходить до мене дорослі дівчата і кажуть:
- Дівчинко, дай нам погойдатись трохи.
А я їм так дуже серйозно кажу:
       - Дівчатка, вчора я була у лікаря. Я хворію. Лікарка мені сказала, що треба багато гойдатися, щоб вилікуватись!
        Дівчата із сумнівами глянули на мою маму, і вона їм підтвердила, що це правда! За це я люблю свою маму! Вона завжди на моєму боці! 

У твоїй родині існують якісь сімейні традиції? На кшталт: «Кожного року, 31 грудня, ми з родиною йдемо в центр танцювати в двадцятиградусний мороз під ялинкою». Хтось там ще ходить ялинки рубати, мандарини купувати, робити олівє цілий тазік в дружньому колі родини…

- Особливих традицій у нас немає, але кожного Різдва та Нового року ми збираємось разом, тому що це Великі свята!


У тебе дві молодші сестрички. Вони вже розуміють, що тебе знає майже вся країна, що їм буде важко тебе наздогнати в цьому плані? 

- Вони ще маленьки, але багато, що розуміють... Я буду намагатися підтрімувати своїх молодшіх сестричок, щоб вони досягли успіху у тій сфері, про яку мріють!

      фото Volnikov                                                                    Що там за скандали та суперечки за твою персону були між LOBODA  і Тіною Кароль. До бійки за кулісами не дійшло?

- До бійки, звісно, не дійшло, але, як я розумію, вони обидві хотіли, щоб я була у їх команді. Я прийняла рішення швидше, ніж вони очікували.


На шоу «Голос. Діти» ти була під творчою опікою Світлани Лободи. Співачка проводила з вами багато часу, чи лише перевіряла підготовлені вами виступи?

- Якщо чесно, вона приділяла нам багато часу. Теж саме робив і Константин Меладзе...

 Як навчилась не боятись сцени, та ще й такої великої, як на «Дитяче Евробачення - 2011» чи «Нова хвиля». Колінки  не трусилися?

- Чесно, спочатку в мої 8-9 рочків я дуже хвилювалася! Але велику закалку мені дало Дитяче Євробачення! Там двічі збирався зал в якому було  10 000 глядачів! Уявіть собі, як вони гучно скандували: “Ukraine! The Winner!” Вони нас дуже підтримали! Загалом все приходить з досвідом...

 Ти відчуваєш себе зіркою, ну хоча б зірочкою?

- Зіркою я себе не відчуваю, але я багато зробила для здійснення своєї мрії. Я не збираюся зупинятися, мені є багато над чим працьювати! Хочу підкорити весь світ і прославити Україну! Мабуть, ця мрія не здійсниться, але я мушу зробити все для цього!

Що бракує нашому шоу-бізнесу, щоб підкорити Європи та  Америку? А не лише найближчих сусідів, що зліва, якщо стояти спиною до карти України... 

- Бути неординарним та дуже багато працювати!!!!!!!!!!! І ще треба дійсно цього бажати!

Коментарі

Популярні публікації