Посиденька№5. Інтерв'ю з Наталею Дунич

Інтерв'ю з Наталею Дунич "Вірю у долю, яка пишеться на небесах!"
http://www.misslviv.com/ua/1053/natalja-dunych-virju-u-dolju-jaka-pyshetsja-na-nebesah.html
фото Олександра Кулика

Наталя Дунич: "Вірю у долю яка пишеться на небесах!"
 Звання "красуня" Наталя здобула на конкурсі "Міс Львова 2010",а потім увійшла в шестірку фіналісток конкурсу "Міс Україна 2010". Цими здобутками вона здійснила свої дитячі мрії та відкрила нові можливості. Розповіла про свою шкідливу звичку, життя поза та після конкурсів та фотосесій.
 - Як розпочинається твій ранок?О котрій приблизно годині ти прокидаєшся? Чим зазвичай любиш снідати? Ранкова гімнастика - це твоє?
- Я прокидаюсь приблизно в 11 годині, але можу поспати й довше. Сніданок люблю легкий - це чай,омлет чи блінчики з медом. Ранкову зарядку роблю рідко, так як  кожного дня маю репетиції танців.
- В одному з інтерв'ю ти розповідала, що полюбляєш макдональдську їжу...Як часто собі таке дозволяєш? Не переживаєш, що це може зашкодити фігурі?
- Так, "Макдональдс" я обожню! Зараз стараюсь його менше їсти, не тому що переживаю за фігуру, просто це нездорова їжа. В мене така худощава фігура від природи. Скільки б я не їла  не попрявлюсь, але чесно кажучи, мені хочеться бути трішки повнішою...Для мене дівчина з пишними формами більш цікава ніж худенька,  наприкладу фанатію від Бейонс та  її фігури.
 -  Маєш якісь особливі повсякденні ретуали, які виконуєш в будь-якому випадку щоб не трапилося?
-  Нестворюю собі проблем на рахунок ритуалів.
- У яких куточках Львова буваєш найчастіше?Що тебе пов'язує з цими місцями?
- Люблю гуляти  Парком культури  це нагадує мені дитинство.
-  Вечір - це час для розваг чи відпочинку? Чому надаєш перевагу в цей час доби?
 - Залежно який вечір, якщо буденний, то це перегляд фільмів у ліжку зі смачною піцою, а якщо п’ятниця чи субота -  обов’язково зустріч з друзями, і гуляємо до ранку. В більшості перевагу надаю гучним вечіркам.
-  Хтось добре пам'ятає себе маленьким, а хтось наче все пропустив, а в голові не залишилось жодних згадок про цей період життя... Який твій найяскравіший спогад дитинства?
 - Дитинство в мене було яскраве! В 9 ранку як виходила з дому, то в 9 вечора приходила.
Щось особливе вирізнити не можу, думаю, що у кожного з нас дитинство -  це найяскравіше у нашому житті.
 -  У багатьох людей складається така вже стереотипна думка, що перемога в різних конкурсах залежить від ступеня мажорності батьків... Що можеш розповісти про свою сім'ю? Який внесок зробили батьки в твою кар'єру моделі?
- Мої батьки прості люди: мама бухгалтер, а батько менеджер - це зовсім не відноситься до мажорів. Найперший внесок моїх батьків - це гени краси які мені передались, а  другий -  це постійне розуміння та підтримка(не матеріальна) моїх  всіх починань!
-  Пам'ятаєш своє перше перебування закордоном від модельного агенства? Як це було?
- Так! Звичайно пам’ятаю,такого неможливо забути!  Мені було лише 15 років, а я сама перший раз летіла літаком у Китай, ніколи не бачивши до того аеропорт та не знаючи англійської мови.
Та чесно кажучи, після цієї поїздки, я подорослішала! Я оволоділа англійською мовою,вільно могла спілкуватися з моїми односельцями. Там в мене був перший досвід, як починаючої моделі, який в Україні не здобудеш. Я стала досвіченною моделлю у всіх профілях: фото сесіях для глянцевих журналів, великих показах, зйомках рекламних роликів.  У вільний час ми з друзями ходили на дискотеки та відвідували парк атракціонів, розважальні центри.
-  Наскільки кардинальних змін зазнало твоє життя після "Міс Львов2010" та "Міс Україна2010"?
- Участь у конкурсі "Міс Львів" та "Міс Україна" - це безперечно яскраві враження, нові знайомства з цікавими людьми, що відкривають перед тобою великі можливості, і тільки від тебе самої залежить як ти їх використаєш. Фотосесії, рекламні ролики, цікаві інтерв’ю, зйомки у кліпах, відвідування престижних заходів у Львові та Києві та різноманітних конкурсів у якості журі - це в мене все було!
-  Розкажи, як вже досвідчена та титулована учасниця конкурсів краси,що потрібно мати та вміти щоб здобути корону?
- Найперше, це має бути ваша мрія! І  все що вам потрібно робити -  це вдосконалювати свій  зовнішній вигляд  та  внутрішній світ  для її  здійснення.
На мою думку щоб стати Міс Львова потрібно навчитися любити себе, і вміти закохати в себе оточуючих.
- Кастинг на "Міс Львова2010" був твоїм першим і прямим попадання в ряди учасниць?
- Так, це був мій перший кастинг і перша участь у конкурсі краси, як виявилось це було того варте.
- Твоє життя як казка "Попелюшка": звичайна, але дуже красива дівчина отримує корону "Міс Львова", а потім входить в шестірку фіналісток "Міс Україна", а вже через рік їй роблять пропозицію руки і серця в Парижі на Ейфелевій вежі...Віриш, що це є доля чи особисто твоя праця та заслуга?
 - Попелюшкою себе не вважаю, хоча в цю казку вірю, так як і вірю у долю, яка пишеться на небесах. Хоча існує думка, що кожна людина є творцем своєї долі,  щось у цьому є...




Коментарі

Популярні публікації