Посиденька№6.Інтерв'ю з Оксаною Ілечко

Інтерв'ю з головним візажстом "Міс Львів-2012" Оксаною Ілечко.
"Жінка повинна почуватися королевою кожного дня!"

фото надала О.Ілечко

http://www.misslviv.com/ua/1052/oksana-ilechko-zhinka-povynna-pochuvatysja-korolevoju-kozhnogo-dnja.html


Оксана Ілечко: " Жінка повинна відчувати себе королевою кожного дня!"

Чи можливо уявити сучасну жінку без макіяжу? Він став невід'ємною частиною життя прекрасної половини людства. Про те, наскільки легко працювати візажистом, нелегкі кроки у досягненні професійних цілей, міжнародні конкурси, сучасні тенденції у світі візажу, поговоримо з головним візажистом конкурсу краси "Міс Львів-2012", - Оксаною Ілечко.
- Що підштовхнуло в напрямок кар'єри візажиста, адже спеціальність у вас була зовсім іншого профілю?Хто були першими "жертвами" ваших тренувань?
- Ну, відносно жертв важко сказати...Макіяж подобався мені давно, ще з дитинства, всі дівчата ж фарбуються. Потім для себе я вирішила, що в мене буде медична освіта. Я працювала в лікарні медсестрою в хірургічному відділені. В один прекрасний момент я захотіла, щоб візаж був таким собі хобі у моєму житті. Я пішла на курси, закінчила їх. Мені пропонували роботу, а я відмовлялася, бо основна робота була медсестрою. Вважала, що візаж, то тільки для себе, для знайомих, для душі. Та мені це так подобалося, що одних курсів для мене стало замало і я почала брати приватні уроки. А потім в мене була декретна відпустка і потрібно було вирішувати: або я залишаюся в медицині на своїй постійній роботі і візаж залишається лише приємним захопленням, або покидаю цю роботу і розвиваюся в макіяжі, де в мене були можливості кар'єрного росту. Мені запропонували також викладацьку роботу в цій сфері... Вже навіть під час декретної відпустки бігала по клієнтах з валізкою косметики. І було, що після родів 24 серпня, то був вівторок, мені в середу подзвонила клієнтка, що треба терміново виїжджати до неї робити макіяж.
- І ви поїхали?
- Ні, змушена була відмовитися. Не могла ж дитину кількаденну залишити вдома, але було дуже приємно,що про мене не забули.
- Скільки часу пройшло від моменту зародження ідеї відкриття власної студії та школи краси до її здійснення?
- Спочатку їздила на підвищення кваліфікації, потім працювала спільно з декількома салонами, працювала в школі Людмили Зінченко. Коли там попрацювала, то зрозуміла, що я людина яка хоче робити все сама. Дуже важко пояснити комусь, що ти хочеш, і щоб ця людина зрозуміла тебе правильно і зробила саме так. Тому з`явилася така ідея про відкриття своєї власної школи. Було різне... Спочатку були в зовсім маленькому офісному де була лише школа і продаж косметики.
- Який крок у вашій кар'єрі був одним із найвагоміших?
- Це був чемпіонат "Золота троянда Парижу". Саме після участі в ньому я зрозуміла - мені є що сказати студентам своєї авторської школи!
- Яким був результат такого престижного міжнародного конкурсу для вас?
- На цьому конкурсі в мене було третє місце за макіяж боді-арт "Кавомолка". Вважаю, що відзнака призовим місцем на конкурсах не така вже й важлива. Важливо, що ти отримуєш досвід – участь, а участь в таких конкурсах це виснажлива робота, яка потребує емоційних, фізичних та фінансових витрат. Підготовка костюмів, витрати на переїзд власний і моделі, продумати проживання та харчування - не кожен готовий пережити такий стрес.
- Кожен візажист має власну манеру виконання роботи. Які у вас є характерні "родзинки" завдяки яким можна впізнати, що це саме ваше творіння?
- Чесно кажучи, я не знаю чим мене можна охарактеризувати, але коли я готую дівчат до конкурсів, то вони кажуть, що впізнають мій почерк.
- Ви працюєте з багатьма відомими людьми, хтось є вашим улюбленцем, чи для вас немає значення на кого наносити свої витвори з косметики, бо ви повністю захоплюєтесь лише процесом?
- Так, можу сказати, що мені подобається процес, а хто це: модель, зірка, дівчина з сусіднього під`їзду - неважливо. Звичайно, є люди з якими мені приємно працювати. Багато клієнтів стали моїми добрими друзями та знайомими.
- Які труднощі виникають в процесі вашої роботи?
- Це клієнти які не знають чого хочуть чи намагаються пояснити як візажист має їх нафарбувати, бо вони так фарбуються вдома.
- А як ви з цим боретеся? Намагаєтеся переконати чи все таки  робите так як вас просять?
- Намагаюся пояснити своє бачення, і головне, чому воно саме таке. Звичайно, буває клієнт хоче саме таке і доводиться йому підкорятися, бо важливо щоб він був задоволений. Але все таки намагаюся розяснити, що ніколи не буду малювати її так як вдома, бо професійна косметика за якістю зовсім інша. Відтінки можуть абсолютно не співпадати з тими, що є в них вдома, та багато інших нюансів. Багато дівчат малюються так як десь бачили, або як звикли багато років. Не всі готові прийти на професійний макіяж і прислухатися до порад візажиста, бо власні звички та стереотипи зазвичай беруть гору. Якщо жінка сама не забажає кардинально змінитися, то це просто не можливо буде зробити, а тим більше за годину роботи візажиста змінити всю її психологію. Збільшувати інтенсивність макіяжу поступово, щоб в якийсь момент вона почала повністю довіряти майстру.
- Як передовий художник облич на "Міс Львова 2012",розкажіть, які особливості макіяжу для такої події? Ви будете користуватися основними тенденціями мейк-апу цієї весни чи своїм власни баченням?
- На конкурсах краси насправді не дуже враховують тенденції сьогодення. Макіяж на "Міс Львова" спрямований на те, щоб виділити кожну дівчинку як індивідуальність. Всі форми мають бути настільки чіткі,  щоб їх було помітно здалеку, але це не означає, що вони мають бути загримовані як ляльки. Буде присутнім і вечірній макіяж, який будем старатися прикрасити блискітками, шимрами, різними світловідбиваючими частинками. Не будемо робити щось надто особливе, просто кожна дівчина буде гарною. Не буде кольорових макіяжів, всі будуть в більш натуральній гаммі з додаванням деяких відтінків. Кожна буде на однаковому рівні. Вони всі красиві...Щоб не було підозр, що когось нафарбували краще, а когось гірше. Такого в нас немає! Якщо дівчинка вже пройшла відбірковий кастинг і бере участь у конкурсі, то вона пройшла великий шлях, де прикладено багато зусиль. Розумію, що для кожної дівчини це дуже важливо. Ми будемо намагатися підтримувати такий настрій, щоб кожна в цей день відчувала себе королевою.
- Що допомагає вам творити наймовірні образи? Де черпаєте натхнення чи можливо підглядуєте в модних журналах?
- Насправді буває підглядаємо в журналах, інтернеті...Хоча найбільше натхнення в нашій професії приходить на конкурсах і  тренуваннях наших студентів до них, коли ми продумуємо макіяж, підбираємо одяг.
- На поличках в вашому салоні лежать гори  косметики, багато марок я особисто бачу вперше. Ця косметика суто для професійного використання чи користуєтеся також особисто для себе?
- Я працюю переважно на професійних марках, які підходять мені за ціною та якостю. Бувають звичайно позиції, які можна придбати й в нас в магазинах косметики, але вимоги візажистів та  клієнтів до матеріалів різняться. Професійна косметика - це стійкість, велика кольорова та текстурна палітра, напротивагу простим маркам, які розраховані на клієнтів. Професійною косметикою користуюся я сама навіть в буденному житті, доприкладу олівці для губ чи очей, туш, тіні, рум'яна. Питання завжди стоїть лише щодо тональних кремів, адже вони є різних текстур.
- Який засіб декоративної косметики жінки зазвичай використовують неправильно, або не дооцінюють?
- Тональний крем та тіні! В нас дуже часто клієнти бояться його, або використовуть такі відтінки які абсолютно їм не підходять. Деколи незвично дивитися на нашу українську жінку з тональним кремом відтінку азіацького типу шкіри, потрібно його грамотно підібрати. Використовують тіні з текстурою, яка швидко зкочується і макіяж виглядає не свіжо. Блиск залишається блиском.
- Щоб ви побажали всім жінкам?
- Щоб кожна жінка залишалася неповторною, бо кожна з нас особлива! Позбаватися власних комплексів, робити для себе інколи власні свята, Не боятися експериментувати разом з майстрами своєї справи: візажистами, перукарями, стилістами.

Коментарі

Популярні публікації