Перша посиденька. Знайомство.


Всім привіт! Це мій перший пост у цьому блозі, і звичайно він буде про мене та про те, чому я хочу запрошувати Вас на сторінку мого блогу. Як Ви вже зрозуміли моє ім'я Софія, а далі стандартне досьє. Навчаюся на факультеті журналістики, але вже не перший рік кручуся в цій сфері, бо то моє життя. Журналіст - це не професія, а покликання. Ти не можеш бути з 9:00 до 18:00 журналістом, а далі "софійкою". Журналіст - це твоє мислення. Інформація постійно в моїй голові. Запитання. Пошук відповідей. Знайомство з новими людьми, як з цікавими об'єктами і носіями нової інформації. Так, я це люблю! А зараз в мене все більше цікавих подій, зустрічей, знайомст, що просто не сила тримати це в голові чи навіть для якоїсь кількості людей. Хочеться, щоб про це дізналися ще більше осіб. Можливо, Вам також буде цікаво  разом зі мною поринати в захоплюючі події( концерти,фестивалі, фан-зустрічі,презентації,конференції...); знайомитися особисто з відомими людьми; згадувати все дивлячись на фотографії...Обіцяю приємні сенсації, та погляд на відомих людей їхніми ж  очима. Підписуйся, і ти будеш у вирі цікавих подій!

Коментарі

Популярні публікації