Посиденька№25 Провела огляд листів у жіночих журналах


               Огляд  листів в жіночих журналах


 FotoSophie(моє) Модель Елена Лязина


Листи, що надходять до жіночих журналів ,мабуть, найемоційніші у висловах, ну звичайно після політичних газет. Відкривши останні сторінки, де зазвичай розміщують редакційні листи, розумієш усю жіночу  - «кашавголові». Немає ніякого статистичного поділу, плану: 20% жінок пишуть про «где мои 17 лет…»; 30% про жіноче щастя; 50% про нероздільне чи «дільне» кохання.
Там творяться дивовижні речі, висловлюються різні гіпотези і думки, розповідають неймовірні історії. Все це всього-на-всього  на 1-1,5 журнальних сторінки. Інколи варто купувати жіночі видання тільки заради «тих останніх».


Трапляються навіть сповіді чоловіків:
« Добрий день! Ваш журнал постійно читає моя дружина. Побачивши в неї ще один номер, я подумав: а чому б не написати тут для неї та інших читачок про кохання? В безкінечних буденних справах забуваєш про нього. Воно торкається тебе раптово…легко, як пірїнка. Але одразу відчуваєш, що це саме воно. Як музика і поезія, воно торкнеться тебе – ти вже інший…», - ось такі вони чоловіки, жінки яких читають «МІНІ».
Якась пані Світлана переконує, що щастя – це не новий мобільний телефон, перстень з діамантом, нова машина Ламборджині: «Щастя – це коли тебе невдало підстригли, а твій коханий заспокоює і говорить, що якщо тебе навіть побриють налисо, ти залишишся найкрасивішою. Коли ти приносиш котика, що намокнув до кісточок, і даєш йому притулок у своєму домі. Він потім віддячує тобі холодними зимами гріючи вночі твої ноги».
Хтось признається, що  з журналом «Cosmopolitan» проводить весь свій час: «Привіт, улюблені, найвірніші, добрі, надійні…Як ще назвати друзів з якими провів не один рік, а цілих сімнадцять років. Пів мого життя!»
Деякі мріють, що через 20 років стануть -  Бубушка Cosmo
« Життя – дивна штука. Вона не має сенсу в глобальному її розумінні. Скільки років я шукала на це відповідь, дізнавалася думки інших…Всі вони зійшлись у моїй голові в дві думки. Перша: сенс життя в тому, щоб жити. Друга: за своє земне життя треба стати більш досконалим, щоб після смерті наблизитись до Бога», - серйозні роздуми над життям.
В квітневому номері Cosmopolitan Катерина Філімончук порівнює себе з морем: « Море не потрібно підкорювати, розуміти. Його потрібно просто любити. Море! Воно в моїй душі».
Анюта Гайворонська дякує журналу «Единственная» за те, що дають можливість «чаклувати» над своїм здоров’ям, красотою, сімейним щастям. Сміється, що свекруха через журнал називає її відьмою:
« Свекруха бачить, що я роблю різні маски по ваших рецептах, травки запарюю, поради даю, а інколи можу швидше лікаря діагноз поставити. Через це все в ході одного скандалу вона назвала мене…відьмою! Якби я не доказувала, що всі мої знання з вашого журналу – вона не вірить!»

Р.S Давайте започаткуємо нову традицію! Вам є що розповісти, чим поділитися, тоді не гайте часу,а пишіть мені на поштову скиньку sofiafotolviv@gmail.com
Найцікавіші повідомлення обов'язково опублікую в блозі і Вас прочитають тисячі людей!

Коментарі

Популярні публікації