Посиденька№28 Інтерв'ю. KILIAN MORRISON

Писала невеличке бліц-інтерв' з для програми "Дитячий муз-парад" з Кіліаном Моррісоном .  Молодий, але дуже перспективним співаком з Німеччини, який ще й на гітарі та фортепіано грає!

фото з Google



GutenTag! Привіт!

   
КІЛІАН: Guten Tag and hello everybody, nice to see you!


Добрий день і привіт всім, радий вас бачити!

Where are you at this moment?

(Де ти зараз є?)

    Кіліан:Right now I’m in the center of cologne, and this is the cologne dome right behind me, and it’s a World Culture Heritage, it’s a huge cathedral and we have a beautiful day today, and I’m ready for your questions!



На даний момент я знаходжуся в центрі м. Кельна і Кельнський головний собор «ДОМ» знаходиться позаду мене, він є об'єктом Всесвітньої культурної спадщини. Сьогодні у нас прекрасний сонячний день і я готовий відповісти на ваші запитання!


Kiliаn, when you started making music, and how long you hold a guitarin his hands?

Кілін, а коли ти почав займатися музикою, і як давно тримаєш гітару в руках?

КІЛІАН: That’s a question I have been asked many times before and it’s been 8 years now since I started playing piano and guitar and then I started singing and songwriting at that time, and after that I started learning different songs for example imagine, it was one of the first song I learned and, I really like this song and I love doing music in general.



Це питання мені задавали багато разів, думаю, що це було десь біля 8-ми років тому, як я в перший раз грав на фортепіано та гітарі. Після цього я почав співати і писати власні пісні. Звичайно я починав вчитися з відомих пісень, першою з них була пісня «Імеджінґ» Мені дуже подобається ідея цієї пісні, та й взагалі, я люблю музику в цілому.

 
кліп Кіліана Моррісона


A "Children's Musical Parade" watch in Germany?

А «Дитячий муз-парад» дивляться в Німеччині?


     
КІЛІАН: Well, in Germany people don’t understand Ukrainian so I don’t think Germans would watch this, but I think Ukrainian people in Germany would definitely watch it.


Звичайно, що через мовний бар’єр українські канали в Німеччині мало популярні, але я думаю, що українці, що живуть в Німеччині, безсумнівно будуть дивитися ваш канал.



And on our web site actively vote for your video, Kilian. At this rate, by then dof the music of the year you can get our award - «Junior musica wards».

І на нашому сайті активно голосують за твій кліп, Кіліане. Такими темпами за підсумками музичного року  ти можеш отримати нашу нагороду – « Juniormusicawards».



    
КІЛІАН: Oh, really? That’s a great honor to me and a great opportunity and I will take it by a chance and hopefully there will be something great coming out of it and yea will see what’s gonna happen.



О..! Справді? Це велика честь для мене, дякую за таку можливість, я це дуже ціную, буду далі сподіватися на вашу підтримку, та сподіватися що в нас будуть добрі результати.
фото надане Кіліаном Моррісоном


 

Thank you for such a good conversation. We wish you to reach even greater heights not only in areas of Europe and around the world!

Дякуємо, за таку гарну розмову . Бажаємо тобі досягти ще більших вершин не лише на просторах Європи, а усього світу!
 

  
    КІЛІАН: I send you a lot of love and heart from Germany, and I hope you have an awesome day as me right now and I wish you the very best! I see you later!


Посилаю вам сердечні вітання з Німеччини та сподіваюся, у вас теж сьогодні такий чудовий день як у мене. Бажаю вам всього найкращого! До наступної зустрічі!










Коментарі

Популярні публікації