четвер, 20 червня 2013 р.

Посиденька№34 Галина Чень: «Слухай всіх, а роби по-своєму!»


всі фото SofiaSophie(автор блогу)

Молода співачка Галина Чень не лише володіє співочим талантом  та мріє про запаморочливу кар’єру, а  вдало поєднує у собі непоєднувані  речі! Поставивши запитання будь-якому хлопцю: «І як тобі?», одразу зрозуміло, що вона з тих: « Співачка, спортсменка, і просто красуня!».
               
               Привіт! Вітаю тебе!
        Галина:  Рада тебе бачити, гарно виглядаєш;)
         
Почнемо з початку! Як сталося, що ти обрала собі вокальне майбутнє?
               Галина: Якщо чесно, то навіть не обирала, все якось йшло само по собі…)) Робила те, що люблю - співала!  Не було такого, щоб я ставила собі за мету стати співачкою, чи відомою... Але кожного разу на сцені почувала себе як дома: в теплі, в спокою.  Почалось все серйозніше в 10-му класі, у школі, я почала  займалась вокалом з Кончаківським Степаном Павловичем.  Він вчив мене не тільки вокалу, а й всіх тонкощів музичної сфери, від поведінки на сцені з початку якоїсь пісні, до самого кінця(спів, танці, акторська майстерність). За це велике йому дякую!  Правда був період, що я перестала співати і виступати, просто не хотіла, та мене не надовго вистачило))) Потім вступила  у вуз і десь на 3-му курсі почала серйозно займатись вокалом, але вже професійно, з викладачем Копоть Ольгою  Володимирівною. Полюбила вона мене не одразу, але з часом спрацювалися.  Скажу чесно, вона дуже строгою була, витискала  з мене всі соки, кожнісіньку нотку, правда, мені трошки важко було, так як грамоти музичної я не знала.  Ольга Володимирівна добилась свого, і   той час який вона займалась зі мною, не пройшли даремно…



Твій дебютний сингл «Люблю тебе», якась твоя  життєва історія? Твої власні переживання чи хороша акторська майстерність?
Галина: Ооо «Люблю Тебе») Там взагалі дуже довга історія, але коротко розкажу… Автором цих слів була не я, перший раз коли мені дали текст пісні, я плакала просто від самих слів. Я пропустила їх через себе, так  як теж колись кохала… Ну, звичайно, без акторської майстерності не обійшлось))

Знаю, що в тебе якісь дуже складні стосунки з мамою, через обраний тобою життєвий шлях…Боїться, що шоу-бізнес псує людей?
Галина: Це дуже голосно сказано) Мама, як і всі мами, хотіла, щоб я закінчила школу, вступила у вуз, і пішла працювати по спеціальності на роботу. Жила, як майже всі звичайнісінькі люди. Тому вважала, що все чим я займалась - це дурниці, і що мені воно не треба.  А тепер підтримує навіть)

Знаю, що ти новоспечена випускниця вузу! Вітаю! Що думаєш робити далі, адже твоя спеціальність дуже серйозна та навіть небезпечна!
Галина: Ну, майже випускниця, так як захист буде зимою, але дякую)) На даний час я не скажу нічого, так  як я сама ще не вирішила… Можливо здивую свій вуз, і піду на роботу по спеціальності…)))))))
Завжди наголошую, що дуже шкода, що на талановитих людей, ширша аудиторія звертає увагу тільки після якогось примітивного талант-шоу! Згадати тільки Олександра Божика. Скрипаль гастролював закордоном, двадцять років віртуозно грає на скрипці, а Батьківщина  дізнається, тільки після «Україна має талант»! Як в тебе з цим складається? На кастинги ходиш, чи стараєшся оминати?
Галина: Не люблю я кастингів, якщо чесно, тому стараюсь їх уникати) Класно, мабуть , потрапити  на «Фабрика зірок», чи «Х-фактор» -  це дуже гарна можливість показати себе, талант, плюс піар хороший. Але знову ж таки не знаєш чи пощастить))) Так й кожен проект рано чи пізно закінчується….

Хто впливає на твою творчість? Слухаючи різних молодих виконавців, можна впізнати нотки всесвітньовідомих співаків, музикантів... Хтось пропускає крізь себе Леді Гагу, хтось впускає Кеті Перрі, хтось намагається додати Бейонсе…
Галина: Мені подобаються Лара Фабіан, Софія Ротару, Брітні Спірс, Лоліта…Скажем так, що це мої кумири. Та на мою творчість впливає лиш моє життя  та люди, які мені не байдужі…

Пишеш пісні?
Галина: Так, пишу!)

Чим можеш поділитися, таким дуже цікавим та важливим, але тільки для наших читачів!;)
Галина: Зараз я працюю над новою своєю роботою, тому чекайте скоро нову мою  пісню;)

Всі мріють  представляти свою країну на пісенному конкурсі «Євробачення». Що він для Вас співаків означає?  Чи це тільки нагода випхати свій талант за межі України?
Галина: Бажання довести всім країнам та цілому світу, що наша Україна достойна перемоги… Навіть, взяти Злату, чесно, вона заслуговувала на перше місце. Людина з  чарівним голосом довела  всім, що варта на перемогу, та виступила достойно. Молодчинка!




Скільки тебе бачу, ти завжди чудово виглядаєш! Володієш особливими секретами, рецептами? Поділись! Чи це таємниця?;)
Галина: Дякую, приємно це чути від жіночої статі))) Ні, це не секрет) Насправді, жодними рецептами не користуюсь) порадити можу лиш: ведіть здоровий спосіб життя(жаль, що не завжди це виходить, навіть меніJ), пийте воду не газовану,та  надавайте перевагу салатикам та фруктам.

На початку інтерв’ю, я сказала, що ти не лише красуня і співачка, а й спортсменка. Не дай збрехати, ти ж займалася якимось спортом?
Галина: Колись займалась вільною боротьбою, але це було не довго))) Мій спорт- це фітнес, танці, та біг)

Як думаєш, що рятує світ від рутини, можливо, все таки музика, а не краса?
Галина: Музика! У більшості людей, в наш час, краса штучна! Хорошу музику, яка лине від душі -  не підробиш!)




Віриш, що на планеті у кожного є двійник? Якщо зустрінеш свою сестру-близнючку, співала б з нею в дуеті, чи тобі комфортно  одній на сцені?
Галина: Ти знаєш, мені пропонували співати дуетом, але я відмовилась, хоч партнер достойний;) А з двійником, тим більше! Кожна людина індивідуальна по-своєму… Мені комфортно одній, і поряд з собою не бачу нікого)

І на завершення, як бути такою сильною та впевненою, як ти?
Галина: Слухати всіх, а робити по- своєму!  Як підказує серце…



                                   Щоб переглянути інші фото натисніть "Детальніше"












Немає коментарів:

Дописати коментар