Посиденька№52 День з KRISTALL

Ранок. На львівський вокзал тільки встигло заглянути сонечко, як з вагону потяга вискочила ця весела дівчинка - Крістіна Кочегарова. З нею ви вже знайомилися у попередніх постах блогу. Юна голосиста співачка, яка підкорила не одну маленьку та велику сцену, учасниця "Голос.Діти", "Дитяче Евробачення-2011", та інших маштабних проектів. П'ятницю 27 вересня Зірковим посиденькам з SofiaSophie вдалося провести з цією скромною зірочкою сучасної естради. Крістіна не лише дала ексклюзивне інтерв'ю, а й показала,як проходить її робочо-гастрольний день. 


Нещодавно ти презентувала спільно з Нікітою Кіосе новий кліп. Про що він? Що ви ним хотіли донести?  
Кліп називається «Крила»,або «The Wings».  Кліп про чисту справжню щиру любов двох підлітків.
Якщо говорити про справжність,відвертість стосунків, як вдалося відзняти настільки живе емоційно відео. Кожен хто його бачить, мабуть, задумується, чи це хороша акторська гра, чи ні…
Хороша акторська гра… Я не багато займаюся акторською майстерністю, але старалась  показати якісь емоції , передати почуття. Насправді, ми дуже хороші друзі. Ми не зустрічаємося! Це запитання цікавить дуже батьох людей, але справді, ми просто хороші друзі. Ми дуже багато працювали над цим кліпом. Зйомки йшли десь 8 днів по 4-6 годин, починали ми з 5 ранку, а закінчували о12 годині дня. Було дуже холодно. Мені доводилося бігати по великих слизьких каменях, якщо чесно, я їх дуже боюся. Було складно, довелося по них ходити десь 3 години, а після цього ще й бігати по холодній воді.  В інший день ми гуляли під палючим сонцем . Все таки, щось з того вийшло. Є кадри, які самій цікаво подивитися,хоча я дуже самокритична людина.
В чому ідея, що спочатку кліп чорно-білий,а потім плавно переходить у колір?
Так, чудово,що ви це побачили.  Разом з кольорами в кліпі розвиваються і почуття. Спочатку ми тільки знайомі . Ми випадково зустрілися в аеропорті.  Нікіта допоміг мені підняти валізу і довіз її до автобуса.  Потім виявляється, що ми живемо в одному готелі , і все переростає в перше кохання.
Давай поговоримо про буденні речі. Як проходить твій звичайний день?
Мій звичайний день складається з багатьох простих речей,звичайно,поспати,поїсти. Сплю я дуже мало, десь до 7 годин на добу. Мені не вистачає часу, знаю, що потрібно хоча б 8-10 годин,але це неважливо,головне щоб я все встигла зробити. Ходжу в школу. Стараюся не пропускати, але у звязку з концертами, нагрузками, деколи не вдається прийти в школу. Після уроків в мене додаткові заняття з англійської та французької мов. Музична школа по класу фортепіано, заняття музичної літератури та сольфеджіо. У продюсерському центрі «Парадіз» уроки акторської майстерності, хіп-хоп і контемп, вокал. ..
А що ти робиш в такий день, коли в тебе немає, ні школи, ані занять у продюсерському центрі , ані жодних інших справ?
Гх…(сміється) Домашні завдання! Насправді,нам в школі дуже багато всього задають, а на наступний рік в мене екзамени, треба багато вчитися і бути відмінницею,як і була до цього.
І в тебе не буває жодного дня коли можна лежати на ліжку пити чай і дивитися якийсь фільм чи серіал?
Таке буває тільки коли я хворію, і якщо в мене температура. А коли нежить і кашель, то я все одно бігаю по дому як електровіник роблю домашні завдання, пишемо з мамою нові пісні, шукаємо нове звучання…
Коли ви з мамою почали писати пісні? Як ви до цього дійшли?
Насправді,моя мама давно займається копірайтингом. Вона писала свої казки і вірші, ще коли їй було 10 років. В нас вдома ще є  її старі зошити. Всі діти пишуть напевно про щось своє, якісь бантики-квіточки, а я прочитала, і скажу це не тому, що це моя мама, а тому, що дійсно дуже класні вірші. 
І рима присутня, як для такого юного віку, як для 10-ти років це дуже круто! Досі мама пише багато дитячих віршів і пісень, бо в мене двоє молодших сестричок, і це її маленькі музочки. Інколи вона каже,що я теж її муза, і пише пісню для мене. 
А  про те,щоб видати збірку маминих віршів  не думали?
Дуже хоче, але не вистачає часу. В мене дві маленькі сестрички 3 і 5-ть рочки. Важко. Я сама їм вже, як друга мама, часто допомагаю, тому знаю, як це нелегко. 
Мама часто їздить з тобою на різні виступи, концерти,події, а сестрички залишаються вдома. В вашій сімї через це не виникають конфлікти?
Ні, конфліктів немає. Буває,що дівчатка не хочуть відпускати маму в дорогу, вони її  люблять і дуже до неї привязані. Сестрички залишаються з татом, бабусями,дідусями, з родичами, які час-від-часу можуть допомогти. Мама старається їздити зі мною, але часто також я їзджу з бабусею. Саму мене ще не відпускають, але я й навіть рада. Вони хоч якась для мене підтримка. 
Як ти думаєш, коли тебе зможуть відпустити одну? Чи ти сама не хочеш?
Коли я буду готова до того. Коли я зможу сама себе зібрати, настроїтися, підготуватися. Я, впринципі, готова їхати кудись одна, але з кимусь,все таки,спокійніше і веселіше. 
Як ти вважаєш, твій сьогоднішній успіх це доля послана з вище чи особисто твоя щоденна праця?
Все разом. Бог дає, а людина  - творить. Я намагаюся докладати максимум зусиль, щоб рухатися в цьому ж напрямку… А також мої батьки та люди, які в мене вірять, і вкладають зусилля…Вчителі, PR-директори…
Якою виконавицею ти бачиш себе через років 5 чи 10-ть?
Я не буду загадувати. Я не знаю! Люблю часто змінювати музичні напрямки, намагаюся спробувати і навчитися всього, і співати в різних стилях, тому точно сказати не можу. Скоріше всього буду співати в стилі поп-рок.
Найближчі плани на майбутнє?
Найближчим часом я б хотіла закінчити і випустити свою другу авторську пісню. Під якою назвою ще не знаю, але над текстом вже працюю.
Як учасниця дитячого Євробачення, чи хотіла б спробувати себе в його дорослому  аналогу?
До дорослого Євробачення мені залишилося ще 5 років.  Думаю, я встигну підготуватися. Правда, я б хотіла піти не в 18 років, а вже після 20-ти, коли буде більше досвіду.  Дитяче Євробачення, то маленька відповідальність, а доросле – велетенська. Ти відповідаєш за всю країну.



Разом з KRISTALL, її мамою Олею, та PR-директором Яною за неймовірним запахом кави та шоколаду нас понесло на пл.Ринок, де відкривалося Свято кави 




Крістіночка і її чарівна мама Оля 



Крістіна просто не могла не купити львівську каву. Вона вважає її найкращою! 








Смачним обідом зіркових гостей Львова пригощав ресторан  - "Gloria cafe"



Крістіна завітала в гості у продюсерський центр "Star school"
















Крістіночку готують до виходу на сцену ПС "Україна", де цього вечора відбувалась справжня битва між молодими дизайнерами в рамках 20-тої  Всеукраїнської виставки "Стиль".  


Крістіна з мамою. Дві неперевершені і талановиті красуні 


саунд-чек...


....і продовження підготовки юної співачки до виходу на сцену. Скажу вам, що це не легко, висидіти 2 години, коли на тебе вибрискали цілу банку лаку, від якого ледь не задихаєшся...Але Крістіна,як професіонал, витримала ці тортури...


унікальна  можливіть заглянути в телефон Крістіни Кочегарової...Ні, компромату не знайшли;)

інтерв'ю для "Високий Замок"

ще одне інтерв'ю 


останні хвилини перед виступом...

Дбайлива Яна перевіряє готовність підопічної....;) Кучері поправили, шапочку одягнули..Ну все..хух..можна йти...

...за 1хв. на сцену....Крістіна загорілася!;)


ведучі вечора оголошують виконавицю найвлучнішими та найкращими словами...

Ми на сцені! 


   

Коментарі

  1. Наша ты звездочка, Кристиночка!!! Любим тебя сильно, сильно. Лаврентиевы:)

    ВідповістиВидалити
  2. Кристина ты очень талантливая ! Успехов тебе во всём ))).

    ВідповістиВидалити

Дописати коментар

Популярні публікації