Посиденька№71 Відкриття Лаяр Палац

Було це ще в середині зими, але ніяк руки не доходили щоб викласти саме ці фото з відкриття Лаяр Палацу, що височіє в с. Хирів Львівської області.
Добиратися туди, здається, цілу вічність. Три години поїздки комфортабельним автобусом запам'яталися на все життя. Чесно кажучи на машині я б туди точно не поїхала! Дорога на під'їзді до палацу не те що погана, а майже відсутня.
А я ще не вірила другу, який запевняв, що їхати туди дуже довго. Думала, що жартує... Очікування мої були велетенські, якщо не сказати більше - гігантські!
....і ось з-за дерев ми побачили ЙОГО(Лаяр Палац) - споруда неймовірна! Величності цієї будівлі, що колись була Єзуїтським колегієм, можна позаздрити, але її плачевний стан бере гору. Фасад Палацу сиплеться і потребує капітального ремонту. Частину першого поверху привели всередині до ладу і зробили ні то ресторан, ні то зал для святкування будь-чого.
Звичайно, все це добре, але як завжди є одне "але", - палац намагалися зробити в богемному дусі, а на це потрібно купу грошей! В кінцевому результаті постраждала якість матеріалів, що відтворюють цю "а-ля" богемність, і все це складає враження будиночку з картону.
Більше за оновлений палац нас (мене і моїх друзів-фотографів) потягнуло в підземелля. Ось там було дуже цікаво ходити. На вході стояли "сторожі" в моторошних чорних балахонах з свічками в руках, що додавало антуражу і мурашок по шкірі.
Після довгого блукання середньовічними підземними тунелями нас запросили на королівський бенкет! Сиділи ми й жували кільканадцять видів капусти: квашена, тушена, голубці... Те що журналісти і фотографи люблять фуршети, то відомий факт, і є з чим порівнювати. Можливо, я звикла до більш європейських традицій (шампанське, фрукти, канапе, торт), але ця трапеза мені не була до смаку. Чи можливо  я абсолютно не розуміюся в королівських частунках, бо і смажене порося мені не додало апетиту...
Одним словом, вийшов у мене абсолютно не журналістський матеріал, а особисті враження, але хай вже так буде ;)

Дивіться фото і робіть свої висновки!  Поїдьте туди і поділіться своїми враженнями!














колега Анаід



































 а на цьому фото з лівого боку ви можете побачити кусочок ще невідомого Парасюка;)








кілька фото для Анаід










а це Я;)

Коментарі

Популярні публікації