Посиденька№74 CLINIQUЕ. Варто чи ні?

Ця історія розпочалась місяць тому. В один сонячний день у моїх руках опинився спрей CLINIQUE moisture surge face spray. Про цей спрей я мріяла і думала вже давно, адже начиталася купу відгуків різного характеру. Хтось страшенно тішився, а хтось говорив: "Це викачування грошей!".  Ох, як кортілося випробувати цю штукенцію на власному фейсі. А те що спрей коштує в інтернет магазині 22$, а в наших магазинах 320грн. і вище, мене якось зупиняло. Я розуміла, що можу придбати тональний крем чи пудру, або тіні за досить круглу суму, але щоб воду у банці...Ні! Мій гаманець кривився, коли відчував такі думки. Але "лягли карти" так, що цей чудо-спрей, все таки, опинився у моєму арсеналі. Місяць майже щоденного користування 2-3 рази в день, і я можу спокійно робити якісь висновки, висловлювати думки.
Довго і нудно, чи коротко і ясно? Думаю, варіант "намбер" два.
По-перше. Не плутайте це "водичку" з термальною водою, бо це зовсім не термальна вода.
Кілька років влітку я користувалася термальними "бризгалками" від Vishy або La Roshe-Posay. Так, вони освіжають, охолоджують напечену сонцем шкіру, але я не відчувала, що вони якось зволожують чи заспокоюють запальні процеси моєї шкіри. Розпилив, освіжив, пройшло!
На противагу їм спрей для обличчя від CLINIQUE дійсно зволожує шкіру. Діє навіть краще за буль-які зволожуючі креми які я тестувала. У мене комбінована шкура: на щоках нормальна, на лобі суха, на носі та підборідку досить швидко жирніє. Та незважаючи на це, вона буває досить в'ялою і потребує зволоження. Креми мають лише дуже короткотривалий ефект, а з цим спреєм за місяць я позбулася будь-якого лущення шкіри обличчя. Після нанесення шкіра дуже довго неймовірно свіжа та м'якенька. Вона наче дійсно увібрала в себе якісь корисні мінерали чи соки і просто сяє. Немає жодного єфекту стягнутості, або липкості ( хоча це залежить від "старанного" нанесення). Та у порівнянні з термальною водою спрей не має охолоджуючого ефеку( ну, я не відчула!).
Безумовно цій чарійній пляшечці я можу поставити і 5 зірочок, але є у нього і мінус, - ціна. Якби не було, але ціна, то великий таки мінус. Який би не був, але ну на 350грн. не тягне! Навряд чи придбаю самостійно його знову, якщо не подарують;)
Думаю, адекватною була би ціна 150-170грн.
Чекаю і ваших думок!;)


Коментарі

Популярні публікації