Посиденька№75 «Змивка» для макіяжу – гроші в смітник?

 «Засоби для зняття макіяжу з очей особисто у мене викликали думки та асоціації: «Чула про чудо властивості – ніколи не бачила». У моєму скромному арсеналі їх було декілька, і з недорогих, що коштували  у межах 20-50грн. Чи вони змивали косметику з обличчя? Важко це так назвати, адже їм швидше можна було дати інші імена:«Розмивка для макіяжу», або «Засіб для розтирання макіяжу по обличчю». В більшості випадків ця процедура у мене викликала огидні відчуття, а мій фейс перетворювався в не досить милу мордочку панди. Згодом я абсолютно відмовилася від цих непотрібних рідин, а замінила їх звичайним дитячим кремом, що справлявся з завданням набагато краще.



Нещодавно, зовсім випадково, у моїй шухляді зручно розмістилася міні версія відомого засобу для зняття макіяжу фірми «CLARINS» -Demaquillant Express Pour les Yeux. Двофазний засіб. Мене дуже зацікавило чи буде він працювати, адже «вивалити» більше 300грн. за «змивку для макіяжу» я вважала дурістю.

Перше що мені сподобалося – це приємний ненав’язливий аромат, хоч він нагадує мені запах у церкві.
Так як засіб є двофазний, то перед застосуванням його потрібно збовтати. І ось інтрига! Виливши зовсім трішки засобу на ватний диск я притулила його до повік. Через декілька секунд легким рухом провела один раз по повіках і макіяжу як не було! Це диво! За один раз зникла туш та тіні, неначе я їх  не наносила. Маленької краплини вистачило аби змити весь макіяж з очей. Повіки залишаються деякий час ледь жирнуваті, але швидко ця жирна плівка зникає, а шкіра стає дуже м’якенька та зволожена.

Тепер я зрозуміла, що саме на таких речах не варто економити. Не бачу великої різниці між, наприклад, блисками для губ за сто чотириста чи вісімсот гривень, але саме між засобом для зняття макіяжу з очей за 50грн. і 350грн. дуже велика різниця.

Зверніть увагу на вигляд флакону! З цікавості читала відгуки в Інтернеті, де натрапила на деякі не схвальні про даний продукт. Наче нічого він не дає і не змиває, але звернула увагу на фото, що були додані до відгуку. Флакон моєї міні версії суттєво відрізнявся від того що потрапив до рук інших представниць жіночої статті. Мій був ідентичним повній версії, що викликає сумніви щодо справжності інших міні версій.
Надіюсь, що наша вечірня посиденька була для вас цікавою та корисною.


На цьому не прощаюсь, а кажу допобачення! 

Коментарі

Популярні публікації