Посиденька№77 Showroom львівських дизайнерів у ТЦ "Магнус"

Мені приємно, що сьогодні для вас я пишу вже 77 пост блогу. Цифра 7 стала для мене улюбленою і в якійсь мірі щасливою, тому у цій "посиденьці" я пишу вам про приємні для мене речі - виставку одягу та аксесуарів львівських дизайнерів. 

Опинившись на 4-му поверсі ТЦ "Магнус" у одному з приміщень, де саме відбулася виставка, я аж розгубилася! Не очікувала, що у нас стільки талановитих людей в індустрії пошиття одягу з індивідуальністю.  Деяких знаю особисто, зустрічала, або принаймі вкурсі "who is who". З 10-ти дизайнерів, що виставлялися, знаю чотирьох! Навіть не більшість, аж соромно. Нічого, я все надолужила, і познайомилася з їхніми творіннями.
Почну з тих кого і про кого знаю не зі слів.
Звичайно, на виставці свої капелюшки та обручі представив Руслан Багінський про якого ви могли не раз чути у моєму блозі. Так, саме його капелюхи інколи носить Катерина Осадча, і один з таких придбала інша Катя - Садова. Мені теж довподоби такі стильні і цікаві головні убори. Правда, прайс на них виріс, адже ще минулого червня за капелюшок, що був на голові Осадчої на гаражному розпродажі просили 250гривень.  Сьогодні у showroom "Магнус" 350-400грн. за обручі, а 900-1100грн. - капелюшки з пір'ям. За таким показником можна рахувати рівень інфляції в країні, хоч творіння Багінського заслуговують і на вищі суми.








З цим дизайнером ми вже зустрічалися у Трускавці в готелі "Женева", де я робила декілька фото моделям у його сукнях. Олег Садницький створює дійсно елегантні та пишні плаття.  За весільне плаття, яке ви бачите на вітрині, майбутня наречена викладе 17500грн. 






Яна Іващеноко - майстриня-рукодільниця NAVNA Desing. Яна робить клопітку і дуже делікатну роботу, адже її прикраси створені з бісеру. І де стільки терпіння береться у цієї дівчини? Аксесуари ексклюзивні та зроблені дуже акуратно. Спершу важко повірити, що все це по одній бісеринці складає людина.  Ціни,  як на таку красу, - доступні, але  не всім. Наприклад, обруч з квіточками(виконані цілком з бісеру, крім основи) коштуватиме 800грн. Та не засмучуйтесь, зараз у NAVNA розпродаж! Ціни знижено більш ніж у двічі! 




Христина Славнова також львів'янка, що створює одяг для жінок. У колеціях SLAVNOVA плаття, сарафани, брючні костюми. За довге плаття в пол ви маєте викласти зі свого гаманця приблизно 1200грн. У showroom "Магнус" дизайнерка виставила також класний червоний капелюх з широкими полями, що дуже актуальний цього літа, але не для продажу. Похвалитися, чи що? 




З іншими дизайнерами, що виставили свої роботи у showroom "Магнус" знайомилася я вперше, але емоцій маю вдосталь. 
Дуже зацікавив мене дитячий верхній одяг від студії Valyazh. Пальто на осінь для вашої малечі обійдеться близько 3100 "папірців". У свою чергу жіночі від Ксенії Сербіної коштуватимуть під 5000 гривень. 



Тимочко Катерина з колецією "Вільні духом" пропонує по-справжньому легкі натуральні тканини, що у жарку пору не відчуватимуться на тілі, але матимуть ефектний вигляд. 
Літній піджак з неповторної фактурної тканини - 1500грн. 









Ірина Дуч привернула увагу трендовими кольорами - світло лимонним та сірим. У цьому сезоні ці два кольори стали майже класичними, як чорний і білий. Для пошиття блуз та плать дизайнерка використовує шовкові тканини. 
А ще Ірина створює шкіряні сумочки та ремні ( сумка- 1400грн.) 





У дизайнерського дуету Басараб Ольги та Волобуєвої Оксани мені страшно сподобався такий собі пудрово-бежевий корсетик. За таку ніжність потрібно заплатити 600 гривень. Не так багато, як на сьогодні. Дівчата майструють не лише одяг, а ще прототипи середньовічної кольчуги. Як мені здається це дуже акруально на часі. 



На завершення я залишила найкреативніший куточок шоу-руму...














Коментарі

Популярні публікації