Посиденька№86 МЕГА РОЗПРОДАЖ, або "Як нас дурять"


З 24 по 28 вересня у Палаці мистецтв відбувається "МЕГА РОЗПРОДАЖ" відомих брендів: DEPT, ZARA, LTB, TOM TEILOR та ін. 


Вчора вранці прийшовши до редакції дівчата гордо вручили мені флаєр "МЕГА РОЗПРОДАЖ". 
"- Це для тебе! Підеш у розвідку і нам все розкажеш", - доручили мені співробітниці. 

Витерпіти цей робочий день було так важко, адже я найбільший шопоголік у нашому офісі. Рівно о 16:00 кулею вилетіла з роботи. Так ніколи нікуди ще не бігла, як вчора. Моя фантазія вимальовувала гори крутого одягу, взуття, аксесуарів, але моя інтуїція підказувала, що щось тут не те. 
Ділюся оглядом речей, бо купити щось так і не вдалося.
По-перше, бренди.  Багато заявлених брендів я не зустріла. Звичайно, адже людей так манить слово "ZARA". Цей бренд мов магнітом притягує всіх модників і модниць, мабуть саме тому його розмістили на рекламних листівках. Особисто я не зустріла жодної речі яка б "світила" етикеткою від "ZARA". Можливо їх розкупили, а можливо їх було там настільки мало, що вони просто розгубилися у всіх тих речах. 
По-друге, ціни. Цінова політика "МЕГА РОЗПРОДАЖ", аж ніяк не відповідала розпродажу. Я дослідила ціни на светрики, майки, спідниці, плаття, джинси, верхній одяг, сумки, взуття. 
Джинси LTB вартували 500-700грн., а на сайті ціна  джинсів з нової колекції  60-70$. Зважуючи і порівнюючи можна сказати, що все таки за сьогоднішнім курсом джинси на сайті дорожчі, тож на розпродажі виходить на них знижка. Правда, якщо врахувати, що це сток і, що закуповували його не за курсом $-14 грн. знижка виходить дуже сумнівною. 
Так, було кілька екземплярів по 250-350грн., та їх було на пальцях руки порахувати.  Та й у наших магазинах зараз можна придбати  штани із минулого сезону по 100-150грн. 
Светрики коштували 300-500грн., а це не дешевше ніж нові колекції у King Cross Leopolis. 
Особливу увагу привернуло взуття та сумки. 
Ціна на жіночі сумочки становила 800 гривень і вище. Правда, деякі екземпляри були дійсно шкіряними(перевірила на запах і майже смак). 
Взуття мене не вразило, а ціни теж були досить високими.
За спідницю чи шорти вам б довелося викласти 250-300 гривень. На розпродажах у львівських магазинах зараз їх можна придбати по 100-150 грн.
Вразили ціни на пуховики, всі приблизно 1500грн.
Єдина річ  яку я оцілина за ціною, якостю, важливостю, то був піджак від DEPT. Коротенький піджачок по фігурі під твідовий з комірцем із штучного хутра. Саме цей піджак мав досить пристойний та цікавий вигляд за ціною 350 гривень. 
Ціни на інші речі аж ніяк не підлягали мега розпродажу. 
По-третє, якість. Маючи досвід численних покупок, як у торгових центрах, так у брендових магазинах, секонд-хендах, стоках, якість впізнаю впевнено. Багато речей викликали у мене враження неоригінальності, або "Made in Chinа" у менш якісних проявах. 

Загальне враження: Самі собою речі не є поганими, а ціни не надто страшними. Неприємним фактор є обдурювання людей і представлення події, як "МЕГА РОЗПРОДАЖ". Саме це псує враження. МЕГА РОЗПРОДАЖ - це коли ти можеш придбати туфлі які коштували 500 за 150 грн. Це коли спідниці та плаття, що вартували 300-450 гривень ти купуєш за 100 грн. 
Тому, як МАГА РОЗПРОДАЖ позиціонувати цю подію -  гріх, радше як виставку-продаж. У такому випадку на подію прийшли б  люди які охочі щось купити, а не особи які хочуть придбати речі  із МЕГА ЗНИЖКОЮ.  Можливо, тоді б не було таких критичних відгуків. 



Коментарі

  1. Ну на справді ця стаття не що інакше як невдала спроба заплямувати цю виставку. Напишу прямо і по суті, оскільки всі представлені бренди, що на флаєрі були аш до останьго дня виставки, і весіли на стелажах ніхто нічого не довозив нічого не підстроював. І їх з легкістю можна було віднайти, якщо вам навіть було тяжко віднайти, ви могли просто ради принципу попросити консультантів, наші дівчатка вам би допомогли.. а не писати не праду. Фото з брендами можна побачити в групі ВК вони там їх розмістити мають фото вже передав їм... https://vk.com/megaexclusivesale Завтра казали все опублікують... "Всі бренди на флаєрі ми підбирали по товару який у нас був, брендів було набагато більше ми дали лише ті які порахували за потрбне" сказав організатор виставки пан Ростислав... І на джинси ціни від 240 грн до 450 я особисто бачив ціни. Фото з виставки цін я теж робив теж будуть в групі. Я фотограф з тої виставки, не є якийсь досвідчений шопоголік але я на свої очі бачив всі ті бренди навіть на 5-тий день виставки, те що ви пишете то чистого роду наклеп.
    На рахунок порівняння спідниц, та інших речей то взагалі смішно.... Ви порівняйте дві однакові речі від одного бренда одного фасону... а не дві різні спідниці...Чи ви бачили таку саму річ в них на виставці, і ще десь в якомусь магазині на розпродажі дешевше? Ні аж ніяк, кожний бренд кожний фасон не можна порівнювати... Тому це порівняння на мою думку буде не доречним... Дотогож з чого ви взяли що розпродаж відбувається на весь товар? Такого ніколи там не писало ... знижки до 85 так є але не на все. Цеж не кіоск там де все по 2 грн. Там дійсно були знижки на різні речі і навіть на 85% було багато речей але на бренди які є дорогі і якісні знижка ніколи не буде великою ...... От я собі придбав шалік за 59 грн ) і навіть дуже гарний. А на рахунок взуття, дійсно було мало тут я не буду сперечатися .... Але всього іншого стільки багато що стилажі прогиналися... Насправді я зустрів багато позитивних відгуків про виставку люди котрі побували за кордоном і знають що то за речі, і їх справжню вартісь були цілком задоволені.... Більше нічого не додам дивіться самі на фото відвідуйте виставку вирішуйте самі ..... https://vk.com/megaexclusivesale Люди я вас прошу підіть подивіться а не віртє всьому що пишуть....

    ВідповістиВидалити
  2. Ну на справді ця стаття не що інакше як невдала спроба заплямувати цю виставку. Напишу прямо і по суті, оскільки всі представлені бренди, що на флаєрі були аш до останьго дня виставки, і весіли на стелажах ніхто нічого не довозив нічого не підстроював. І їх з легкістю можна було віднайти, якщо вам навіть було тяжко віднайти, ви могли просто ради принципу попросити консультантів, наші дівчатка вам би допомогли.. а не писати не праду. Фото з брендами можна побачити в групі ВК вони там їх розмістити мають фото вже передав їм... https://vk.com/megaexclusivesale Завтра казали все опублікують... "Всі бренди на флаєрі ми підбирали по товару який у нас був, брендів було набагато більше ми дали лише ті які порахували за потрбне" сказав організатор виставки пан Ростислав... І на джинси ціни від 240 грн до 450 я особисто бачив ціни. Фото з виставки цін я теж робив теж будуть в групі. Я фотограф з тої виставки, не є якийсь досвідчений шопоголік але я на свої очі бачив всі ті бренди навіть на 5-тий день виставки, те що ви пишете то чистого роду наклеп.
    На рахунок порівняння спідниц, та інших речей то взагалі смішно.... Ви порівняйте дві однакові речі від одного бренда одного фасону... а не дві різні спідниці...Чи ви бачили таку саму річ в них на виставці, і ще десь в якомусь магазині на розпродажі дешевше? Ні аж ніяк, кожний бренд кожний фасон не можна порівнювати... Тому це порівняння на мою думку буде не доречним... Дотогож з чого ви взяли що розпродаж відбувається на весь товар? Такого ніколи там не писало ... знижки до 85 так є але не на все. Цеж не кіоск там де все по 2 грн. Там дійсно були знижки на різні речі і навіть на 85% було багато речей але на бренди які є дорогі і якісні знижка ніколи не буде великою ...... От я собі придбав шалік за 59 грн ) і навіть дуже гарний. А на рахунок взуття, дійсно було мало тут я не буду сперечатися .... Але всього іншого стільки багато що стилажі прогиналися... Насправді я зустрів багато позитивних відгуків про виставку люди котрі побували за кордоном і знають що то за речі, і їх справжню вартісь були цілком задоволені.... Більше нічого не додам дивіться самі на фото відвідуйте виставку вирішуйте самі ..... https://vk.com/megaexclusivesale Люди я вас прошу підіть подивіться а не віртє всьому що пишуть....

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Здається, ваш коментар, невдала спроба виправдатись. У мене немає жодного "резону" заплямовувати виставку. Я не є власником якогось магазину чи ще чогось. Я в першу чергу людина і дівчина, яка купує кожного місяця величезну кількість речей у різних місцях і за різними цінами. Я чудово знаю місця, ціни, асортимент у нашому місті Львові. А ось люди які робили такий "розпродаж" здається, що, - ні! Таке не можна назвати "МЕГА розпродажем!". Виставкою, - так, але ніяк не розпродажем з приставкою "МЕГА". Моя думка цілком аргументована, і не лише я так думаю. В неті багато таких відгуків.

      Видалити

Дописати коментар

Популярні публікації