Посиденька №89 Андрій Кіше:" Легко стати зіркою, але довести слухачам, що ти прийшов надовго..."


Ще навесні готувала  телепрограми "Дитячий муз парад". У новому сезоні на глядачів чекали інтрев'ю із зірками. У першій програми ми спілкувалися із співаком, діджеєм і, як виявилося танцюристом Андрієм Кіше. Дізналися цікаві речі із життя Андрія, отримали поради та дістали натхнення. Сьогодні пропоную і вам познайомитися чи продовжити знайомство із українським шоу-меном. Хоч запитання на цей раз були не глибокими чи філософськими, так як програма розрахована для дітей та підлітків, але для мене щастя та досвід навіть поверхнево дізнатися про особистостей яких знають тисячі людей. 
 (фото SofiaSophie:автор блогу. Зроблені на Міс Львів-2012) 

- Привіт, Андріє! Вітаємо вас у міжнародному музичному чарті «Дитячий муз парад»!

Андрій Kishe: Салют! Ви застали мене в розпал клопіткої роботи над монтуванням нового кліпу, але поспілкуватися з вами мені приємно і відповісти на ваші запитання.

- Що потрібно зробити щоб стати телеведучим? Наприклад на телеканалі М1, як ви…

Андрій Kishe: Не знаю, друзі! У цьому я вам не радник! Насправді, якщо ви хочете просто робити в цьому житті щось добре, що вам дуже подобається, вам не потрібно сидіти і запитувати: «Як це робити?» Потрібно робити щось! От і все! Якщо ви хочете стати телеведучим, то вам як мінімум потрібно піти на курси телеведучих, в школу телеведучих, навчатися багато і гарно говорити, багато читати, і найважливіше - пробувати себе на кастингах. Робота сама до вас не постукає у двері і  не скаже: «Привіт, друже! Я робота телеведучого!»

-Якщо не секрет, то яку зарплатню отримують телеведучі? На чай та каву нам вистачить?

Андрій Kishe: Це залежить від вашої працьовитості, харизми, зовнішності, можливостей. Залежить від того наскільки ви можете віддаватися роботі, як вам дозволяє ваш час. Досягнувши якогось успіху ви самі, або ваші продюсери,  встановлюєте якісь цінові пороги. 
Я думаю, що не це питання головне для мене, коли я йшов до цього. Я взагалі ніколи не хотів стати ведучим чи телеведучим на каналі. Я завжди хотів бути музикантом, писати, виступати на сцені, але так в моєму житті сталося, що довгий час я працював в нічних клубах, вів різні події, і в який момент доля привела мене на телеканал, де я пройшов кастинг і почав працювати. Ось так я впринципі і став ведучим музикального каналу.

- Ви не лише співак, ведучий, але часто стоїте за діджейським пультом. Що вам найбільше подобається?

Андрій Kishe: Мені подобається взагалі все! Все, що дозволяє мені реалізувати свої творчі бажання, можливості, отримувати заробіток на життя. Я не можу сказати, що мені дуже подобається абревіатура "DJ Kishe", бо насправді я музикант який за допомогою діджейського сету може передавати настрій людям в клубі. Я можу грати музику яка мені подобається, я можу міксувати свою музику, можу грати і співати. Але останнім часом ми відійшли від просто діджейства, тепер в нас є клаб-шоу.  В шоу працює три людини, один з них і я. Ми впродовж двох годин презентуємо відеоблог,  вокальну програму, танцювальні номери, діджейський сет. Це все живе дві години як живий організм. Мені допомогло те, що я став три роки тому за діджейський пульт, і зараз теж допомагає. Це є моє життя!

- Ви віддали купу років  на навчання у хореографічному відділі училища культури. Чому не пішли професійно цією дорогою?

Андрій Kishe: Стосовно моєї хореографії, то у мене інколи таке відчуття, що це було зі мною в іншому житті. Я закінчив хореографічний факультет. Чому не пішов професійно цією дорогою? Насправді я пішов, і вісім років танцював, але в один момент зрозумів, що з мене досить. Я зрозумів, що хочу робити щось інше.

- Яким ви були у дитинстві? В пісочниці у дітей лопатки відбирали? У школу батьків часто викликали?

Андрій Kishe: Якщо бути чесним, то до четвертого класу я був відмінником. Потім я часто хворів і пропускав школу. Якісь точні науки в мене пішли на другий план. Я став ударником. У чомусь відставав, а в чомусь встигав. В старших класах зрозумів, що фізика, хімія, математика не мої предмети. Мені більше подобалась історія та географія. Я був компанійським, міг побитися, міг прогуляти школу і піти в кіно, але це було у старших класах. 

- Дякуємо вам за таке пізнавальне інтервю! будемо користуватися вашими порадами та черпати досвід. І на завершення: на що потрібно звернути неабияку увагу, щоб у майбутньому досягнути творчих успіхів?

Андрій Kishe: Надіюся я на всі ваші запитання відповів детально. Найголовніше бути працьовитим, слухати себе і своє серце. Оцінюйте навколишню ситуацію в яку ви потрапляєте, бо інколи можна прогавити успіх, а деколи  зловити за хвіст і зачепитися.  Легко стати зіркою, але довести слухачам, що ти прийшов надовго , що ти робиш дійсно щось, а не просто хочеш співати і танцювати, бути телеведучим, а для чого сам не розумієш. Тут головне памятати і розуміти заради чого ти це все робиш. Тому будь працьовитим і успіх гарантований! 

Інтерв'ю Андрія Кіше ви можете переглянути за посиланням Дитячий муз парад Програма І сезонІІ 

Коментарі

Популярні публікації