Посиденька№100 ФІЛЛЕР ДЛЯ ВОЛОССЯ: БЕСТСЕЛЕР КОРЕЙСЬКОЇ КОСМЕТИКИ

Привіт! Сьогодні вже 100-й пост цього блогу!  Зараз я випробовую на собі дуже багато різних цікавих штук, засобів, бестселерів. Можливо, варто створити окремий блог про ці експерименти... 

Сьогодні хочу розказати дівчатам, жінкам, жіночкам про бестселер корейської косметики  - філлер для волосся з ефектом ламінування. Читаючи безліч відгуків про корейську косметику, як завжди, я довго думала "варто чи ні", і нарешті зважилась на такий крок. Знайшла хорошу групу Вконтакті, що продає корейські чудо-речі і зробила замовлення. Все прийшло швидко, гарно запаковане, з подарунками. Одним словом, група варта уваги, враження тільки позитивні (посилання на групу дам після тексту). 

Що заявляють виробники про філлер для волосся

Філлер для волосся ще називають заповнювачем волосся. Допомагає сухому, пошкодженому, посіченому волоссю заблистіти з новою силою. Говорять про ефект ламінування волосся в домашніх умовах. 

Як застосовувати?
У ампулі (хоч це скоріше не ампула, а пластикова баночка з кришечкою) знаходиться прозора рідина. Об'єм ампули 12 мл. Філлер виливаємо у пластикову чи скляну мисочку. У ампулу від філлер набираємо води, збовтуємо, а потім виливаємо у мисочку до філлера. Всю цю рідку масу збовтуємо рукою, або спеціальним пензликом для волосся. Що виходить? Утворюється біла звичайна маска. Наносимо її на волосся, замотуємо у пакетик, а потім у рушник, робимо свої справи протягом 15-20 хвилин. Опісля змиваємо маску теплою водою, але без шампуню. Радять наносити маску на сухе чисте волосся. Ось і все! 

Власні спостереження
Моє волосся інколи здається мені таким нещасним, що мені його шкода! Хочеться побритись налисо, щоб воно не мучилось. Які бальзами, маски, трави я не пробую ефект не довговічний, майже ніякий. Я у відчаї хапаюсь за кожну нову соломинку, новий бальзам, олійку, чи ще якусь штучку. Про філлер начиталась по самі вуха і цей день настав, коли він опинився у моїх руках. 

Звичайно, кожен робить такі процедури як знає, ось і я робила по-своєму. 
Води додала більше, аніж рекомендують, не 1:1, а 1:1,5. Так у мене вийшло трохи більше готової маски і на маю довжину, трохи нижче плеча, вистачило чи не на всю голову (тобто, на все волосся). "Замоталась" у пакетик і "гуляла" по квартирі не 15-20 хвилин, а майже годину. 
Довго та ретельно змивала маску і...прокинувшись вранці моє волосся залишилось наче мокре. Як завжди, перестаралась, навалила тієї маски, як з перестраху! Довелось знову змивати вже з шампунем. 

Мої оцінки
Результат мене потішив, але скажу, що очікувала чогось ще більшого. Волосся не стало ідеально гладеньким, як після справжнього ламінування( хоч можливо це залежить від вашої структури волосся). Моє волосся пушиться, воно не стало ідеально гладеньким, але ступінь "пушистості" зменшився вдвічі. Волосся помітно потовстішало, його стало наче більше вдвічі. 
Одним із аргументів на зміну і покращення волосся після філлера є те, що мої дівчата з редакції одразу помітили, що я щось зробила з своїми "паклями". Волосся можна було вкласти щіткою без допомоги фену і  "утюжка", якщо ви сушите волосся природнім шляхом. 
Звичайно, волосся легше розчесати, бо воно не перетворюється на клубки та гудзи. 
Та, все таки, не сподівайтесь на супер результат, як після салонного ламінування професійними матеріалами - це не можливо. 
Інше питання, що аналогу за таку ціну ви не знайдете. Одна ампула філлера коштує півтора долара.
Ефект від маски тримається деякий час, який залежить від частоти миття голови. 

Рекомендації
По-перше, дуже добре змивайте. Якщо у вас немає часу двічі мити голову, то пам'ятайте, що може статись так як у мене.

По-друге, використовуйте в комплексі. Я після миття застосовую бальзам для волосся та арганову олійку. 

По-третє, будьте спокійні і не покладайте великі надії. Філлер для волосся - це все таки маска. За волоссям, як і за будь-чим, потрібно доглядати постійно і комплексно. Регулярно позбавляйтесь непотрібних посічених кінчиків. Не бійтесь втратити 1-2 см довжини, адже посічені кінчики зовсім не додають краси та гарного вигляду. Застосовуйте бальзами, ополіскувачі, олійки. Звичайно, інколи й усе це не допомагає, тоді варто заглянути всередину. Здайте аналізи, можливо вам бракує вітамінів. Часто причиною ламкості волосся та нігтів є брак цинку. Інколи за красу та здоров'я волосся відповідають гени. 

Мені важко тримати своє волосся у якомусь пристойному стані (це майже моя сповідь). Давайте разом шукати вихід! Тому, чекаю ваших відгуків, коментарів, секретів.
Гарного дня!

Ось посилання на групу, де можна придбати деякі корейські цікавинки https://vk.com/happycosmetics




Коментарі

Популярні публікації