Посиденька№101 Наскільки сильна сила аргініну?


Привіт! Сьогодні продовжую ділитись з вами своїм досвідом відновлення та оживлення проблемного волосся.
У пошуках ідеального бальзаму для волосся я спробувала чимало різних варіантів. Мене кидало від дуже дешевих білоруських, що коштують 60грн за літрову банку, до трішки дорогих, що вартують 15грн за 10мл. Всі вони різні і кожен має свої плюси і свої мінуси. Один робить об'єм, але не розгладжує неслухняне волосся, що тирчить у різні боки. Інший робить гладенькі волоски, які виблискують, але зникає об'ємність. Ось якби зібрати докупи всі плюси різних бальзамів в одному!
Перед тим як придбати бальзам я шукаю тисячі відгуків, підтверджень знайомих, але ніколи не купую розрекламовані популярні продукти. Одним із таких рекламованих серій є L'OREAL ELSAVE сила аргініну. Зважаючи на шалену промоцію та рекламу я одразу сказала собі, що це той продукт, який я точно з впевненістю не буду пробувати. Тепер я на 100% знаю, що ніколи не кажи ніколи.
Не буду довго описувати, як цей бальзам потрапив до моїх рук, але одним словом він в них опинився.

Що таке аргінін і з чим його їсти?
Зовсім не образно я сказала, що його можна їсти. Аргінін - це амінокислота, одна із основних, що будує молекулу білка.
Якщо коротко, то за цією амінокислотою вчені помітили, що вона впливає на ріст, розслабляє кровоносні судини, завдяки залишків аргініну у печінці організм виробляє глюкозу. Одним словом це все добре, але занадто науйково.
Чи може аргінін знаходитись у шампунях чи інших косметичних засобах, а що найважливіше, чи буде він якось діяти на організм у такому вигляді...
Спілкуючись із професіоналами в галузі хімії можна зробити висновок, що це все казки. Хіміки запевняють, що аргінін не може так діяти на організм, коли знаходитиметься, наприклад, у шампуні. Його використовують у медицині, коли амінокислота, може безпосередньо потрапити у кров. Відомо, що аргінін використовують у ранозагоюючих мазях -  це очевидно, адже через рану амінокислота може безпосередньо потрапити всередину організму і у кров. Так, як аргінін є будуючою цеглинкою для білків, зрозуміло, що рана швидше загоїться.
Чи може мізерна кількість аргініну потрапити у кров, якщо знаходитиметься у шампуні чи бальзамі?
Питання, що не потребує відповіді.

Мої враження від бальзаму L'OREAL ELSAVE сила аргініну
Плюс. Так як бальзами я шукаю давно, отримую різні результати, а кожен наступний мені здається кращим, аніж попередній, то скажу, що ELSAVE Аргінін зараз вважаю кращим.
Моє волосся пушиться, тому часто використовую прасочку для волосся. Бальзам дав мені ефект, неначе я випрямляла волосся. Воно стало гладеньке, але водночас не надто прилизане, як роблять це інші бальзами, що дають розгладжуючий ефект. Це великий плюс, адже тепер я можу не використовувати шкідливий гарячий "утюжок", щоб вирівняти волосся. Волосся заблистіло, але я б не сказала, що бальзам якось дуже добре зволожує. Додатково використовую арганову олійку для кінчиків.
Мінус. І за традицію усі засоби, все таки, мають якийсь недолік. Ставлюсь до цього вже спокійно і без зайвих емоцій. Так заведено в світі, що немає нічого ідеального. Після бальзаму L'OREAL ELSAVE сила аргініну у мене електризується волосся, як ніколи раніше. З цим прийдеться змиритись, або забути про цей бальзам.

Загальні враження 
Бальзам може мати місце на моїй поличці у ванній. Незважаючи на розрекламований аргінін, який насправді лише PR-хід для продажу, але за свою ціну він має певний хороший ефект.

Висновок
Інколи ми можемо помилятись, так як я помилилась відкидаючи не пробуючи розрекламований продукт, через можливо стереотипну думку.





Коментарі

Популярні публікації