Посиденька№103 Liferia:малинова коробочка із щастям

Маленькі дрібнички мають велику силу, особливо, коли вони опиняються у руках нас - жінок. Навіть щось невеличке, але гарне, корисне, і до цього часу недоступне  здатне подарувати нам ейфорію. До чого я веду? Сьогодні разом зі мною ми відкриємо для себе один із українських бьюті-боксів.
Liferia - маленька малинова коробочка, а в середині те, про що ви можливо мріяли, думали, хотіли. Так, що таке бьюті-коробочки?
Такий сервіс відомий чи не всім дівчатам та жінкам із улюблених відео блогерів. Раз на місяць вам відправляють коробочку наповнену мініатюрами чи навіть повними версіями відомих брендових косметичних засобів. У чому "прикол"? За символічну плату ви зможете протестувати на собі засоби, які інколи не наважишся купити "наосліп". Наприклад, бальзам вартістю 700-800грн та ін. Саме тому, бьюті-бокси набрали такої популярності.
Liferia кожного місяця готує для своїх шанувальників 5-ть бьюті бестселерів. Щомісяця вміст коробочки має якусь тематику. Моя лютнева коробочка розповіла мені про любов...любов до себе.

Отже, про перші враження...
Бьюті-коробочки стали для мене must-have, адже це неймовірно, що нарешті і в нас активізувався такий сервіс для жінок! Ура, тепер можна спробувати все!
Чому я обрала Liferia?
Ну, хіба можна не спокуситись на таку красиву малинову коробочку, яка ще й пасує до моєї зимової малинової шапочки!

Яскравим особистостям - яскраві речі! "Будь яскравіше!" - гасло Liferia. З цією коробочкою у руках у лютневий день мені справді стало тепло та веселіше.
Додам, що зустрічають бренд по обкладинці та вигляду, а бьюті-коробочка Liferia виявилась ще й з дуже якісного матеріалу і тепер є окрасою мого туалетного столика.




А що всередині?... 





Як цікаво було відкривати всю цю красу! Зазвичай я не дуже акуратна та терпляча людина, але не цього разу... Всі ці бантики, малинова подарункова обгортка, яскварі гофровані паперові стрічки! Радості не було меж, а всі дівчата з моєї редакції бігали навколо мене, стрибали, неначе в нас якесь свято.

Як виявилось, всередині коробочки навіть в один місяць можуть опинитись різні речі.
Мені дістались:
              міні-версія легендарного бальзаму Rene Furteter Karite(повна версія 650грн)

                       міні-флакон шампуню Styx "Прополіс-мед"(повна версія 344грн)


                            повна версія татуажного олівця для брів VG Profession(135грн)

                      міні-флакон української термальної води "Amarante"(близько 59грн)


                                                  гель-ексфоліант "Tanoya"(75грн) 



Перше враження оманливе? 
Часто, але не цього разу... Коробочка повністю виправдала свою ціну у 210грн, адже лише олівець для брів вартував б мені 135грн. Самі міні-версії є дуже економними і продукту вистачає на довго. Користуюсь вже 4-й тиждень, а шампунь та бальзам для волосся ще й на половину не спорожніли. Це дає змогу остаточно впевнитись чи продукт тобі підходить на 100% і чи варто купувати повну версію, адже коштує вона не дешево.

Про самі косметичні продукти варто розповісти окремо, тому про це згодом, але додам, що мої дівчатка з редакції вже замовили собі шампунь з лютневої коробочки у повній версії. Чому? Продукт дійсно вартує своїх 344 грн. Огляд продукту згодом.

Загаліні думки...
Інколи чекаєш чогось неймовірно, але очікування стає марним і омріяне розчаровує. Бьюті-бокси не из цієї опери. Ти отримуєш гарну коробочку, яку згодом можна використовувати, як будиночок для косметики або біжутерії...Та чого завгодно! Має унікальну можливість спробувати косметичні штучки про які давно мріяв, чув, або не здогадувався. Вирішуєш для себе чи це тоді дійсно потрібно,. Навіть. якщо косметичний засіб не твій - це не вдарить по кишені.
Чи є мінуси? Як я не думала і не гадала, змушувала ворушити свої мізки, але я так і не знайшла мінуси у бьюті-коробочках загалом і у Liferia конкретно.

А ще коробочки краси - це оригінальний подарунок для коханої, мами, сестри, подруги, або улюбленої колеги.
 http://liferia.com.ua/
                  Даруйте приємні хвилини собі та рідним! Живіть яскравіше!



Коментарі

Популярні публікації