Посиденька№106 Чи варто боятись AliExpress?Історія моєї першої покупки.

AliExpress - назва, що зацікавлює, заворожує. притягує, адже чи не кожен знає, що це за платформа. Сайт, де можна знайти все, що вдасться вигадати і за спокусливими цінами. Одні лише гортають сторінки. пускають слину, мріють про покупку. але так і не наважуються. Що вас зупиняє? Страх? Відгупи про "очікування" і "реальність"? Інші купують з думкую "пощастить чи не пощастить?"  Я довго була тією, яка ніяк не наважувалась на авантюру з покупками на цьому китайському сайті, але що ж мене підштовхнуло на першу покупку?
Я з цікавістю вичитувала і оглядала відгуки про Aliexpress, дивилась різні фото, але все ніяк... Одинадцять днів тому, коли я вирішила придбати фото відбивачі, які мені дуже стали потрібні. я "лазила" українськими інтернет-магазинами і ледь не плакала. Ціни виросли і на моніторі "гуляли" цифри від 600 грн. Мене з цікавості потягнуло глянути скільки буде коштувати аналогічний відбивач на "алі", звичайно, ціна в 10$  не могла не зацікавити. Я вирішила, "була не була", купую тут! Ось так я промоніторила різних продавців, ціни, відгуки і натрапила на ідеального продавця потрібного мені товару. Швидка оплата картою ПриватБанку і я вже чекала підтвердження оплати. Наступного дня продавець вислав фото з пакуночком на якому була наклейка з моєю адресою та трек номер. Сьогодні 2-ге квітня і о 9-й ранку посилка була вже в мене вдома. Швидко?! Ще й як! Посилки по Україні інколи значно довше йдуть!
Моя перша покупка надзвичайно вдала! Кращого комплекту фото відбивача 5 в 1 за 10$  й бути не може! Хочеться постукати об якесь дерево і надіятись. що наступні покупки будуть теж швидкими та приємними.
Як здійснити покупку на AliExpress?
- Перший крок - реєстрація. При реєстрації уважно заповніть поля із вашою адресою англійською мовою. Згодом ардесу можна змінити, але важливо правильно ввести її і з самого початку. Це майже все! Ви можете оглядати різні категорії, шукати потрібні товари в пошуку і т.д;
- коли ви обрали товар, на його сторінці ви просто натискаєте "купити зараз" і з'явиться форма для замовлення товару. Вам потрібно вказати кількість і також є графа в якій ви можете написати додаткові дані для продавця. Наприклад, якщо вас цікавить який конкретний колір, розмір, фасон, або ви хочете знижку і т.д;
- яко ви заповнити форму(вона дуже проста), тоді з'явиться кнопка "оплатити зараз". Потрібно вказати яким саме способом будете оплачувати товар. Я користуюсь карткою ПриватБанку, тому ставлю галочку на позначці "MasterCard". Далі справа кількох хвилин: вказати номер карти, термін дії, 3-х значний код, а далі підтвердити паролем. що надійде на ваш телефон. Все! Непотрібно жодних махінацій із переведенням грошей на web-кошти і т.д Ви можете одразу не оплачувати платіж, а почекати на підтвердження продавця. адже інколи товару може не бути у наявності;
- ви оплатили, що далі? А далі вам потібно почекати 24 години поки Aliexpress підтвердить ваш платіж. Після цього у покупця є 9 днів на те, щоб надіслати вам товар. Якщо протягом цього часу продавець не обробив ваше замовлення ви можете його відкликати і вам повернуть кошти. Мені пощастило, бо мій продавець відправив моє замовлення вже наступного дня;
- ваше замовлення відправили? Це чудово! Продавець має вказати вам трек номер, який складається із кількох літер та чисел, або лише з чисел. Існує безліч сайтів за якими можна відсліковувати треки, і навіть можуть визначити чи трек справжній! Якщо номер не видно перших 2-4 дні  - це не привід впадати у паніку, адже зазвичай так і є. Посилка може лежати на пошті і чекати відправлення(наприклад, коли замало посилок у якесь місце і т.д). Мій трек з'явився на 3-й день. З цього дня я погодинно знанала де зараз знаходиться мій вантаж - це мене заспокоювало! Час продавці економлять і не "викуповують" на пошті такі номери, бо так вартість пересилки буде дешевшою, тому перед тим як купувати пошукайте у відгуках чи трек можна простежити, або спитайте у продавця. Зазвичай не відстежуються ті товари, які коштують небагато, наприклад. біжутерія. Моя послка прийшла просто мега швидко за 10-ть днів + 1 день обробки замовлення. Інколи мої посилки по Україні йдуть довше. Одного разу моя посилка із шапочкою з Кременчука до Львова йшла 20-ть днів. Я вже думала, що вона може до літа приїде!
- після отримання посилочки у вашому профайлі AliExpress у розділі "Мої замовлення" в темі про конкретне вашу покупку, як в мене "Фото відбивач" чи зможете поставити оцінку продавцеві натиснувши "Підтвердити отримання товару". Загалом сам інтерфейс вашого профайлу на "алі" не є чимось важким, якщо ви безпроблем "сидите" Вконтакті, то думаю, що розберетесь. Я не шукала жодних відео плану "Як купувати на AliExpress".

Як знайти ідеального продавця? 
Як і на будь-якому майданчику чи інтернет-магазині продавець продавцеві "рознь", тому є ключові штуки за якими варто шукати ідеального продаця вашого товару.
По-перше, введіть ключове слово вашого товару у пошукову строку AliExoress. Перед вами з'являться сотні оголошень із товаром який вас цікавить. Зверху над оголошеннями є рядок, де можна ставити галочки: "Безкоштовна доставка", "Найвищий рейтинг", "Тільки оптом" і т.д Поставте "пташечки" на "Тільки оптом"(якщо вам потрібно не 1000 шт.) і на "Найвищий рейтинг", так перед вами залишаться оголошення в яких хтось вже купував потрібний вам товар. Звичайно, спершу звертаємо увагу на ціни і кількість відгуків на оголошення. Коли знайдете середню чи оптимальну ціну між всіма іншими оголошенями і достатню кількість відгуків, наприклад. на біжутерію це може бути і 5000 відгуків. Знайшли? Далі уважно читаємо. Я завжди звертаю увагу чи є відгуки з України(а вони зараз часто є) мене це заспокоює. що товар швидше за все дійде. Також шукаю. що пишуть про термін доставки замовлених речей. Наприклад, якось звернула увагу, що в одному оголошенні всі хто з Бразилії писали, що їм товар не прийшов, тому мабуть марно надіятись, якщо ви з цієї каїни...
Шукайте реальні фото. які додають у відгуках до цього оголошення. Фото у всіх продавців можуть бути однакові. але насправді товар може відрізнятись.
Обов'язково читайте останні відгуки, якого числа вони були написані і що писали. Може бути таке. що спочатку продавець був зразковий, а тепер він м'ягко кажучи розслабився. Я так намірилась купувати босоніжки: рейтинг височезний, відгуків кілька тисяч, але останні були плану "мені не прийшло", "замовила. а продавець дав невірний трек" і т.д
Якщо ви скористаєтесь цими порадами, вірю, знайдете цього перфектного продавця, якому можна довіритись і придбати річ.
Вдалих покупок!
Додаю фотозвіт із моїм першим надбанням! А я вже чекаю другу посилочку!;) 
ось так був запакований відбивач і така мила візиточка


                                                                        діамерт 60см
5 в 1 (золото,срібло,білий,чорний,просвіт) 
Якість дуже хороша. як за 10$. Точно такі у нас зараз коштують 600-800грн. Жодного неприємного запаху пакуночок не мав, поверхні добре працюють(я вже перевірила). Золота і срібна поверхні товсті і не "підозрілі", тобто не має думки. що матеріал швидко посиплеться, полущиться, відлетить. Якісно прошито, немає жодних ниточнок. які не на своєму місці. 

А тепер довгоочікуване посилання на продавця: 




Коментарі

Популярні публікації