Посиденька№119 Вільна сукня від "Майстерня Містерій"!

   Перша сукня від "Майстерня Містерій"  (матеріал про майстерню) яка опинилася на мені дуже вільна та пишна. Сукня виготовлена із конопляної тканини. Ця тканини є дуже цілющою і впливає на організм Жінки із  цілющим ефектом, допомагаючи провести тут внутрішню роботу якої потребує організм(від авторів сукні).
Головними сакральними елементами сукні є декоративні зрізи по периметру сукні. Вони проходять по головних меридіанах тіла людини.

Особисті відчуття від цієї сукні у мене двоякі, мабуть, вона не для мене, тому у ній я відчувала себе трішки сірою. Люблю більш яскравіші речі, які говорять про такий мій енергійний та яскравий характер. Щоправда сукня є вільного крою, а це я люблю, коли ніщо не сковує рухи. У ній не спекотно навіть у +38 (а саме стільки було в день зйомок).
Думаю вона підійте дівчатам та жінкам із яскравим та контрастним кольором волосся, наприклад, рудим. 












Дякую за фото Наді. Її профіль ви можете переглянути за посиланням Nadine Egorova
Макіяж від неперевершеної Solia Smokorivska
Дякую за сукню ательє-магазину "Майстерня Містерій" ( ТЦ "Магнус" 4-й поверх)  Facebook

Коментарі

Популярні публікації