Посиденька№120 Сукня-халат від "Майстерня Містері"! Це щось!

Сьогодні я покажу вам ще одну сукню від бутіку сакрального одягу "Майстерня Містерій". 

Ця сукня-халат просто заполонила мої дуки, як тільки я її побачила. Сукня-халат покликана розкрити у жінці Берегиню домашнього вогнища. В основі крою лежить геометрія прямокутника, що несе у собі символ будинку (чотирьох кутів у хаті). Рукава-крила, які простягаються до землі, виражають духовні дороги, якими крокує Жінка. Навчають її приймати та примножувати Дари Всесвіту. Сукня із домотканого льону, із тканими візерунками, що покривають рукава та полод сукні (від авторів сукні).У сукні-халаті почуваєш себе Богиною, яка спустилася на Землю із небес. Тканина неймовірно низпадає. Ніколи не думала, що льон може так лежати. У ній зовсім не спекотно, навіть у плюс 38 градусів. Я, неначе, влилася у цю сукню-халат і зовсім не хотілося з нього  "вилазити". Відчуття просто не передати словами. Вона дала мені стільки енергії, впевненості, духу щось робити та творити. День вдався! 

А відчути на собі усі емоції від таких суконь ви зможете у "Майстерня Містері" на 4-му поверсі ТЦ "Магнус" у Львові, а у Києві є ательє. 
























Дякую за фото Наді. Її профіль ви можете переглянути за посиланням Nadine Egorova
Макіяж від неперевершеної Solia Smokorivska
Дякую за сукню ательє-магазину "Майстерня Містерій" ( ТЦ "Магнус" 4-й поверх) Facebook

Коментарі

Популярні публікації