Посиденька№128 Мій WOW DETOX день, або "Це потрібно спробувати"!





Зізнаюсь чесно, у житті я їм, як таке собі маленьке священне слоненя у Тайланді. Всі люблять мене підгодовувати, тому я їм часто, постійно щось жую та перекушую. Тфу-тфу, але як бачите мені це не шкодить, щоправда я не їм дуже жирних продуктів, різних чіпсів і тому подібне. Мій раціон - це багато свіжих овочів та фруктів, каші, дієтичне м'ясо. Мабуть, зловживаю мучним, бо страшенно люблю різні тарти, пироги, тортики, тістечка, кекси, мафіни, капкейки. Проте, я їм тоді коли хочу і скільки хочу. Інколи буває, що мені абсолютно не хочеться їсти і я п'ю лише чай, воду, сік, а деколи я просто вмираю з голоду і їм все підряд! Незважаючи на те, що мені всього 20 з невеликим хвостиком, але вже у такому віці варто робити розвантажувальні дні. Саме для того щоб очистити організм і схуднути в Україні та світі є унікальний сервіс "WOW Detox".

Як це працює? "WOW Detox" - це програма для очищення та схуднення, яка полягає у тому, що ви - споживаєте цілий день натуральні соки,смузі,фреші. Сервіс  їх готує та доставляє вам додому, у офіс  та будь-куди з 9:00 до 12:00 години.  Проте, вони трішки відрізняються від звичайних свіжих соків. Соки, фреші, смузі WOW Detox холодного віджиму, що дозволяє їм не втрачати вітаміни та корисні речовини. Програма WOW Detox може тривати один, три, п'ять або десять днів. Тривалість залежить від того скільки кілограм ви хочете скинути. Окрім цього дієтологи запевняють, що такий метод очищення дозволяє помолодіти, а вашому організму відпочити.

Ой, як багато я вже напасила, а ще треба про мій detox-день розповісти!
І так, рано вранці я отримала фірмовий пакетик від сервісу WOW Detox, де лежали: 8-м холодних пляшечок із соками, 8-м прозорих пластикових трубочок, а ще інформаційний листок із рекомендаціями до вживання соків.

"Ура!", - подумала я, і побігла у офіс щоб швидже розпробувати перший сік. Додам, що соки потрібно тримати лише в холодильнику при температурі 1-5 градусів Цельсія. Рекомендують пити з інтервалом у 1,5 години. Окрім них їсти не можна абсолютно нічого, а пити лише трав'яний чай чи воду. Пити напої тільки через трубочки, що додають у комплект, адже соки концентровані і містять кислоти, які можуть пошкодити зубну емаль. Мені було так цікаво, проте, дуже страшно, що я буду голодною!

Якось мені не пощастило, бо перший мій напій був "Яблуко, лимон, огірок". Ці 260 мл. були для мене неймовірно важкими, а 15 хвилин дуже довгими. смак цього соку мені абсолютно не сподобався, але хіба хтось обіцяв, що натуральне буде смачним...


Коли я прочитала вміст смузі під номером два, ой як я скривилася, бо на мене чекали укроп, шпинат, банан, кінза... Проте,банан все врятував! Смузі було смачне та поживне, що я ледве все допила. Обіднє смузі теж містило у собі банан, а ще ківі, грушу та петрушку, тож я цілком була ситою. Мене дуже тішило те, що я не відчувала голоду, що було б для мене трагедією!
Пила соки я з інтервалом у 2 години, бо я справді "наїдалася" ними.
Четвертим та п'ятим соком я навіть ділилася із співробітницею, бо в мене вже не лізло.


Що я відчула після дня на одних соках? Перше, що соки - це ситно, але більше 3-х днів я б не витримала, адже останні 7 і 8 соки дуже важко йшли. Друге, що відчула - це загострення смакових рецепторів, бо наступного ранку мені звичний овочевий салат  здався настільки смачним, що словами не передати! Так, як у мене немає завдання схуднути,то на свою вагу я не звертала уваги.

Думаю, що метод WOW Detox  - це хороша можливість схуднути та очистити організм, а ще дуже зручно, адже вам непотрібно самому робити соки та смузі, шукати свіжі та якісні овочі та фрукти, витрачати багато часу на етап приготування напоїв, а ще самому думати і шукати як поєднати компоненти. Ви просто щоранку отримуєте найсвіжіші напої на цілий день, витрачаєте набагато менше часу на споживання їжі.


Метод детокс варто проходити не частіше, аніж один раз у 3-5 тижнів, а день-два перед початком програми підготувати свій організм і не вживати важку їжу, солодощі, мучне.
Цим методом часто користуються зірки та публічні люди перед важливими подіями, адже очищення організму покращує стан шкіри, волосся, нігтів. Ви експрес-методом отримуєте величезну кількість вітамінів, адже для однієї баночки напою йде близько 1 кг фруктів, овочів, зелені.

Зважтесь на detox-очищення, але перед цим обов'язково проконсультуйтеся із лікарем. Detox протипоказаний при деяких хронічних захворюваннях, діабеті, язві.

Дізнатися більше про WOW Detox та замовити програму можна на сайті WOW DETOX

А ви проходили WOW Detox програму? Поділіться результатами та враженням!







Коментарі

Популярні публікації