Посиденька №142 Відкриття магазину "a.Tan". Інтерв'ю. Андре Тан:" Я не 100 доларів, щоб всім подобатись"

 7 листопада у ТЦ «ForumLviv»  львівяни та гості міста зустрічали найвідомішого українського дизайнера Андре Тана. Дизайнер офіційно відкрив свій 21 магазин другої лінії одягу «a.Tan» by Андре Тан. «Зіркові посиденьки з Sofia Sophia» познайомилися із Андре на прес-конференції  та дізналися чимало цікавих фактів.



Дизайнер розповів, що магазин «a.Tan» може одягнути будь-яку дівчину та жінку, зробити її ще красивішою. «a.Tan» - команда із більше 100 людей, які працюють над тим, щоб одягнути всіх українок. Бренд підтримує українське, адже одяг шиють лише українські швеї, виробництво знаходиться в Україні, проте тканини поки доводиться закуповувати в Італії. «a.Таn» використовує для пошиття багато натуральних тканин.  Фішкою бренду є створення суконь, які підкреслюють жіночність, але водночас зручні та комфортні. Також бренд має лінію вечірніх суконь «Love by Tan», що з’являється у магазинах в кінці листопаду -  на початку грудня. Окрім одягу бренд представив першу в Україні дизайнерську лінію колготок. Колготки не лише якісні, але по-праву стильні та оригінальні. За словами дизайнера, колготки будуть із принтами вишиванки та  незвичайними малюнками. До створення та виробництва жіночих панічішок підійшли дуже серйозно. Методом випробувань шукали виробника, коли весь офіс носив колготи різних запропонованих виробників, а згодом ділилися враженнями та чтавили оцінки. Окрім цього бренд готує лінію чоловічого одягу.
Sofia Sophia: А ми знаємо, що у вас була лінія окулярів. Чи ще актуальна вона?
Андре Тан: Так, у 2012 році ми випустили у першій лінії сонцезахісні окляри. Вони продавалися у Італії, Україні, Росії. Проте, зараз ми вирішили зробити перерву. Не той час, коли можуть купувати окуляри вартістю 250-300 $.
Sofia SophiaА як зараз дизайнерам «по той бік екрану»? У мене, як у споживача і блогера складається враження, що наче все добре йде. У Львові за останній рік відкрили до десяти магазинів із одягом саме українських дизайнерів. Люди наче купують, адже ціни подекуди значно нижчі, аніж на речі європейського масмаркету. А яке ваше бачення? Чи є якісь труднощі? 
Андре Тан: Можу сказати, що єдина за що я зараз  можу тішитися в нашій країн це українські дизайнери. Нарешті в країні виріс такий патріотиз до українського виробника, адже до цього часу всі намагалися купувати «щось краще», наприклад, італійське чи німецьке. Коли люди приїжджають в різні країни вони завжди хочуть купити речі місцевого виробництва. В іспанії – іспанського дизайнера, в Італії – італійського. У Франції більше інтернаціональний ринок. Сьогодні, коли приїжджають в Україну, то теж хочуть купити щось українське. Я вважаю, чим більше українського одягу, тим більше він стає якіснішим та конкурентноспроможним. Я дуже радий, що в нас все так розвивається.
Sofia SophieЧасто відомі дизайнери та зірки створюють капсульні колекції для масмаркетів.  Наприклад, як H&MTopshop. Можливо, у вас вже були схожі пропозиції?
Андре Тан: Ви хочете розкрити одразу всі таємниці. Так, скажу, що така пропозиція розробити колекцію для одного магазину вже в роботі. Це буде щось зовсім інше! Ми будемо першовідкривачами!
Sofia SophieЯк вам почувати себе найвідомішим українським дизайнером? Якщо спитати будь-якого українця про те, якого він знає дизайнера, відповідь буде однозначно у вашу користь. 
Андре Тан: Окрім того, що я дизайнер, я ще працюю на телебачені. Думаю, саме це вплинуло на те, що всі знають моє імя. Мене всі люблять, або ненавидять. Я завжди кажу: «Я не 100 доларів, щоб всім подобатися!». Одного разу в опитуванні одна дівчина сказала: «Я ненавиджу Андре Тана, але я дивлюся кожну його програму». Це не може не тішити!
Sofia SophieНа одному із сайтів читали ваші експертні оцінки образів зірок нашої естради на доріжці фестивалю Yuna-2015. Можемо сказати, що у вас відмінне почуття гумору!  Чи часто на вас ображаються зірки за такі інколи й саркастичні слова?

Андре Тан: Так, часто ображаються. Найкурйозніший був випадок, коли я поїхав відпочивати, а журнал Vivaкілька раз відкликав з друку новий номер через те, що комусь не подобалися мої коментарі. 













Після прес-конференції для журналістів дизайнер відкрив показ колекції осінь-зима 2015/16 "a.Tan" by Андре Тан для гостей ТЦ "ForumLviv" та шанувальників своєї творчості. 













































Згодом кожен міг поспілкуватися із Андре, отримати поради, автограф на згадку. Андре Тан виявився дуже комунікабельним та простим у спілкуванні. Приємно, що всенародна впізнананість не на усіх надягає корону. 




А ось і Я, Ваша Sofia Sophie 
Репортажні фото від Наталія Русин 

Далі пропоную фото самого магазину 




















фото магазину Ваша Sofia Sophie 

Коментарі

Популярні публікації