Посиденька №144 Інтерв'ю. Романія Нікіфорова: "Завжди ставлю перед собою ціль, і рано чи пізно досягаю її"

         Романія Нікіфорова – стоматолог, фанатка футболу...
        
авторське фото від Натарії Русин
         ...і одна із дівчат, яку бренд WeAnnaBe обрав для ексклюзивного інтерв'ю нашому                блогу.
Sofia Sophia: Привіт! Спостерігаючи із твоїм Instagram, можна відзначити, що ти неймовірно красива та позитивна дівчина, любиш футбол, хорошу музику та відпочинок, проте, важко визначити, чим ти займаєшся в житті. Тож, хто така Романія Нікіфорова? 

Романія: Якщо уважно погортати мій Instagram, то можна зрозуміти, що я стоматолог. Є, звичайно, стоматологи, які роблять селфі з пацієнтами, але щодо мене, то я вважаю, що це, як мінімум, порушує правила стерильності, тому не роблю фото під час роботи, а тримаю телефон подалі. 

Sofia Sophia: Як давно і звідки з’явилася любов до футболу? Ця любов лише вболівальницька чи у жіночій збірній з футболу хотілося б грати? 

Романія: Навіть не пам'ятаю, коли у мене з'явилася така любов, але точно давно, ще з дитинства. Я дуже хотіла грати у футбол, але в моєму місті (Дрогобич) не було жіночих команд, тому залишалося лише вболівати. У сім'ї більше ніхто так не захоплювався футболом. Наприклад, батько любить рибалку і мисливство. Коли моя мама мене виношувала, тоді можна було робити УЗД лише два рази під час вагітності, і ті обидва рази їй сказали, що в неї буде хлопчик. Народилася я, тому і назвали мене Романія, бо мав бути Роман. Можливо, саме тому я так люблю "хлопчачий" вид спорту. Для мене це такий спосіб виплеснути всі емоції: на трибунах я можу сміятися, кричати, співати й інколи навіть заплакати...

авторське фото від Натарії Русин
Sofia Sophia: У мене таке відчуття, що в тебе твердий вольовий характер...

Романія: Завжди ставлю перед собою ціль, і рано чи пізно досягаю її. У мене немає такого: “А про що ти мрієш?”. Я зовсім не мрійлива дівчинка, а цілеспрямована реалістка. Вважаю, що до кожної людини можна знайти підхід, наприклад, вмовити сісти в крісло стоматолога (сміється).

Sofia Sophia: У твоєму Instagram більш як 14 тисяч підписників. Як це впливає на твоє життя? 

Романія: Так, зараз у мене понад 14 тисяч підписників. Якось само собою сталося, що до мене почали долучатися люди, які цікавляться моїм життям, дивляться фотографії, запитують про те, якою користуюся косметикою, можуть запитати, який у мене колір помади чи тон фарби для волосся тощо. Я не скупа на поради, тому можу ділитися такими побутовими речами. Сама теж підписана на цікавих людей: починаючи від beauty-блогерів і закінчуючи моїми футболістами, без новин про яких я б не змогла прожити і дня. Особливо приємно, коли на мене підписуються відомі it-дівчата чи блогери, за якими я сама слідкую.

Sofia Sophia: Я б сказала, що в рейтинг людських страхів, певно, у трійку входить відвідування стоматолога. Як ти думаєш, колись настане той момент, коли люди не боятимуться стоматологів? 

Романія: Всім, хто боїться стоматологів, рекомендую прийти до мене на прийом (сміється). Особливо бояться стоматологів чоловіки. Серйозно! Жінки більш терплячі, а з десяти чоловіків: вісім – дуже бояться, один – боїться, та не зізнається, а десятий – просто флегматик. Сьогодні стоматологія дуже розвинена галузь медицини, тому єдине, що залишилося трішки потерпіти – кілька секунд під час введення анестезії. Мабуть, у старших людей такий страх залишився з дитинства, коли ще не було знеболюючих, і більшість людей лікували зуби у державних поліклініках. Зараз вже змалечку знають, що похід до стоматолога обов'язковий, профілактика − важлива, що це зовсім не боляче, і тому, щиро сподіваюсь, покоління зміниться, і скоро ніхто не буде боятися стоматологів. 

авторське фото від Натарії Русин
Sofia Sophia: Нещодавно в мене з’явилася така думка, яка збігається із концепцією WeAnnaBe. Не люди мають пишатися тим, який вони бренд одягають, а бренд має бути гордий з того, які люди одягають цей одяг. Чому Романія Нікіфорова обирає WeAnnaBe

Романія: Я не женуся за брендами, а обираю якість. Сторінку WeAnnaBe я знайшла в Instagram, як тільки вони з'явилися на ринку і подумала, що це щось нове та не схоже на інших українських виробників. Вони, мабуть, перші після Chanel, хто почав шити такі класні костюми з твідової тканини. Я не стрималась, і як фанатка не лише футболу, а й моди та стилю, придбала собі свій перший костюмчик, сіренький у жовту клітку, і з того дня я постійний клієнт бренду WeAnnaBe.

                                    

         

Коментарі

Популярні публікації