Посиденька №145 Інтерв'ю. Софія Галицька:" Якщо ти маєш порядок у голові, то також він є й у твоїй роботі"

Софія Галицька – керуючий розпорядник весільної агенції «Галицьке весілля» 
авторське фото від Натарії Русин
Sofia Sophiа: Щось організовувати – це загалом дуже важка та виснажлива робота, адже знаю це з власного досвіду. Працюючи в журналі та блозі, теж інколи доводиться займатися організаційними моментами. Як вдається зліпити все докупи, керувати великою кількістю людей одночасно і при цьому не втрачати здоровий глузд?
Софія Галицька: Перша порада – не боятися взяти на себе відповідальність. Весільний бізнес побудований на роботі з людьми, і цей фактор дуже важливий. У мене в “підряді” може бути 45 людей. Потрібно пильно стежити за тим, що і як говориш, як ставиш завдання. Від того, як поставите завдання, буде залежати, як його виконають. Правильно поставлене завдання – добре виконана робота. Саме від того, як організатор підійде в розмові з підрядниками, буде залежати кінцевий результат свята.
Sofia Sophiа: Знаєш, є навички вроджені та набуті. Ти від народження організована особистість чи професія змушує?
Софія Галицька: Якщо глянути у мою шафу, то я зовсім неорганізована людина. На роботі я маю грамотно побудований процес, де кожен знає, що має робити. Якщо ти маєш порядок у голові, то також він є й у твоїй роботі.
Sofia Sophiа: А як зібратися “докупи” і не кидатися з одного кінця в інший, якщо у тебе стільки процесів? Це дуже важко!
Софія Галицька: Треба вчитися працювати у багатофункціональному режимі. Моя “тема” – складання списків. Я можу писати навіть список на мої списки. У мене дуже багато різних програмок для нотаток та нагадувань. Слід маленькими кроками вибудовувати організацію. Я закриваю очі та бачу картинку свого дня, а потім записую, що і за чим потрібно робити. Моє улюблене відчуття, коли я настільки занурена в якусь справу, що тоді мене просто “пре”від почуття впевненості, вмотивованості, внутрішнього спокою.
авторське фото від Натарії Русин
Sofia Sophiа: Кожного року з’являються все нові й нові весільні тенденції. З появою Інтернету тепер і в нас можна миттєво знати модні віяння цієї індустрії. Проте зараз мода дуже різноманітна й одночасно може пропонувати кардинально відмінні варіанти організації весілля. Як професіонал, що порадите парам, які лише починають задумуватися над тим, яким має бути їхній весільний день, і вони не мають жодного уявлення про будь-які тенденції.
Софія Галицька: Тенденції — дуже широке поняття. У першу чергу, модно те, що подобається молодятам, проте усі люблять новинки та щось таке, чого не було ще ні в кого. Всі завжди запитують про модні та актуальні кольори, сукні, тістечка. Я завжди в курсі новинок. Ми співпрацюємо із кондитерською “Лігумінка”, зараз розробляємо новий концепт тістечок для наступного сезону. Тістечка будуть нестандартні, залиті ідеальною глазур’ю, геометричних форм. Завжди потрібно знати всі тенденції, але обирати тільки те що доповнює наших наречених, так і створюється тенденція яка дає святу індивідуальність.
авторське фото від Натарії Русин
Sofia Sophia: У кожній професії є свої фішки й особливі жарти. Наприклад, мижурналісти, часто жартуємо про те, що якщо на конференції був фуршет – сюжет буде добрий. А про що жартують організатори весілля?
Софія Галицька: Що ми всі два тижні до весілля будемо жити з нареченими!
Sofia Sophia: Нещодавно у мене з’явилася така думка, яка збігається із концепцією WeAnnaBe. Не люди мають пишатися тим, який вони бренд одягають, а бренд має бути гордий з того, які люди одягають цей одяг. Чому Софія Галицька обирає WeAnnaBe?
Софія Галицька: Ти купуєш не бренд, а емоцію, яку отримуєш, коли ти цей бренд носиш. Ти відчуваєш, яку енергетику вкладають у цей одяг, тобі хочеться це купити. Я завжди підтримую талановитих людей, які стараються щось робити. Всі хочуть щось класне та унікальне. Мені подобається WeAnnaBe, я обожнюю їхні твідові костюми. На мій погляд, клієнтка WeAnnaBe – успішна дівчина, що активно користується соціальними мережами, відслідковує новинки моди, впевнена у собі, цінує свій час та гроші. Коли побачила їхній Instagram, відчула, що це мій одяг і я хочу його носити.



Коментарі

Популярні публікації