Посиденька№146 Інтерв'ю. Галина Литвак:"Якщо ти віриш у те, що в тебе все вийде, так і буде"

Галина Литвак – nail-стиліст студії «NAIL STUDIO GL»
авторське фото від Наталії Русин 
Sofia Sofia: Я так тішуся, що зараз з’явилося таке милозвучне слово для вашої професії як «нейл-стиліст». Як вам вдалося стати людиною, яка не просто робить манікюр, а nail-стилістом?
Галина Литвак: У мене був вибір: або бути просто майстром манікюру, або стати кимось більшим, можна сказати, з великої літери. Хотілося, аби моїми роботами та творчістю захоплювалися. Я дуже творча людина, мені подобається приносити людям задоволення. До мене може прийти дівчинка з поганим настроєм, а вийти щасливою, тішачись дизайном, який я створила.
Sofia Sofia: Що взагалі для тебе вкладено у слові “nail-стиліст”? Достатньо просто робити гарний та стильний манікюр?
Галина Литвак: Перше, це має бути дуже творча людина, яка має смак підібрати дизайн нігтиків під відповідний образ. До мене приходять дівчатка і розповідають, яке у них буде плаття, якої воно довжини, прикраси, кольори, зачіска. Саме за такими критеріями nail-стиліст працює над створенням дизайну нігтів на весілля, вечірку чи інший захід. Не просто робити обрізний манікюр та покривати нігті будь-яким кольором лаку.
Sofia Sophie: Чи користувалися послугами вашої студії знакові люди, селебріті чи топові It-girls, присутністю яких ви пишаєтесь, що обрали саме вас, Галино?
ГалинаЛитвак: До нас приходять досить популярні дівчатка Львова, дружина нашого мера, приїжджають клієнти й з інших міст. Пам'ятаю, що була редактор розважальних програм Нового каналу. Вона була задоволена нашою роботою, що не може нас не тішити. Українських суперзірок ще не було, але все ще попереду.
Sofia Sophia: Що потрібно для успіху власної справи?
ГалинаЛитвак: У першу чергу, потрібна впевненість та віра у свою справу. Якщо ти віриш у те, що в тебе все вийде, так і буде. Я схиляюся до того, що якась сила думки існує. Якщо випускати у Всесвіт сигнали про те, що ти хочеш, то воно обов'язково прийде. У мене так і було!
Sofia Sophia: Як давно займаєшся nail-art і з чого усе починалося? Скільки часу пройшло від того моменту, коли зародилася думка робити щось у цьому напрямку, і до сьогодні.
Галина Литвак: Працюю вже приблизно 7-8 років. Почалося все, коли я була студенткою і думала, чим ще зайнятися, а тоді популярним було нарощення нігтів. Я подумала, що спочатку потрібно навчитися робити класичний манікюр і пішла на курси, а на нарощення нігтів так і не потрапила, бо не дуже їх люблю. Я взагалі проти нарощення нігтів, яким воно б не було модним. Потім я працювала вдома, а згодом у салоні. Після салону пішла у декрет, а опісля почала працювати самостійно і нещодавно відкрила студію nail-арту.
Sofia Sophia: Якщо до вас прийде дівчина та опише, який вона хоче дизайн, а ви зрозумієте, що це не буде мати стильний та гарний вигляд. Ви переконуєте людину зробити щось інше чи виконаєте те, що хоче клієнт?
ГалинаЛитвак: До мене приходять дівчатка, які роблять те, що я їм пораджу. Часто приходять і кажуть: “Роби, що хочеш!”. Я не намалюю клієнту те, що йому не підходить, бо це моє ім'я. Не хочу, щоб хтось подумав, що Галина Литвак робить некрасивий манікюр. Для мене це дуже важливо!
Sofia Sophia: Нещодавно у мене з’явилася така думка, яка збігається із концепцією WeAnnaBe. Не люди мають пишатися тим, який вони бренд одягають, а бренд має бути гордий з того, які люди одягають цей одяг. Чому Галина Литвак обирає WeAnnaBe?

Галина Литвак:  Цілком підтримую цю думку! Для мене не важливий бренд, для мене важливо, щоб були цікаві речі й це нам дає WeAnnBe, тим більше це український дизайнер.




Коментарі

Популярні публікації