Посиденька№149 Інтерв’ю. Валерією Никифорець: "Я мала можливість побачити різні грані життя, як «верхи» так і «низи»"


авторське фото від Наталя Русин, сукня "Майстерня Містерій"
Sofia Sophia: Перш за все, у Львові вас знають як директора конкурсу краси «Міс Львів» і володарку цього ж титулу. Мабуть, мало хто розуміє, як це – обіймати таку посаду. Розкажіть нам, як це вам вдається, і якою є внутрішня кухня організації конкурсу краси.
Валерія: Я обожнюю конкурси краси з дитинства. Коли я була маленька, дивилася їх по телевізору із широко відкритими очима. Потім я сама посміхалася зі сцени як учасниця, а сьогодні організовую це свято краси. Організація конкурсів – це звичайний менеджмент, але з додатком краси, веселощів і добрих справ.
Мені дуже підходить графік роботи, адже ми активно працюємо два місяці перед шоу, а після – майже цілий рік я можу займатися іншими справами: бізнесом, спортом, подорожувати та своїм особистим життям. Протягом року в нас працює фахівець, яка координує роботу «Міс» і веде соціальне життя наших мережевих сторінок. До речі, зараз ця вакансія вільна, тому, хто має бажання, може надсилати мені свої мотиваційні листи на мій мейл nykyforetsvalerie@gmail.com. Мотивація для мене важливіша, аніж досвід роботи, вік чи знання, адже, якщо у вас є велике бажання, то решті я можу вас навчити.

Sofia Sophia: Наскільки нам відомо, ви стали директором конкурсу в 19 років. Більшість людей у цьому віці тільки починають розуміти, що вони взагалі живуть на планеті Земля…Як так сталося, що ви відчули те, що можете організовувати неабияку, а одну з головних та очікуваних подій міста?
Валерія: Так, направду, я стала організатором конкурсу в 19 років, ставши наймолодшим організатором конкурсів краси за всю історію України. Коли в Національному комітеті «Міс Україна» я дала свою згоду очолити «Міс Львів», я абсолютно не розуміла, як я буду це робити. Проте, якщо мені зараз запропонують мільйонний контракт на будівництво космічного корабля – я погоджуся, вислів «вв’яжись в бій, а там розберешся» мені близький, особливо мені здається він актуальний для тих, хто на старті.

авторське фото від Наталя Русин, сукня диз. Галина Лакотій


Sofia Sophia: Останнім часом у всіх на вустах були розмови про якісь суперечки, суди щодо конкурсу «Міс Львів». Багато хто говорить: «Так, щось чули!» То що ж відбувалося насправді?
Валерія: Дуже не люблю відповідати на це запитання. Я говорю про людей або добре, або вони просто перестають для мене існувати. Все решта викликає в мене внутрішній дискомфорт. У 2004 та 2006 (два рази) Христина (вона представляється Гражиною) виступила спонсором  конкурсу міс Львів. У 2007 і 2008 роках конкурс не відбувся і національний комітет відкликав свою ліцензію. У 2009-2010 ліцензію отримала я, і в 2010 конкурс пройшов успішно. Христина-Гражина хотіла за гроші повернути собі право організації конкурсу, але НК «Міс Україна» сказали однозначно, що працювати з нею не хочуть і право регіонального відбору належить винятково мені. Зрозумівши, що там нічого не світить, вона спробувала вкрасти хоча б саму назву дійства –  «Міс Львів».
Закони про захист інтелектуальної власності в Україні слабкі, тому на 3-му  році роботи, коли конкурс вже розкрутився і став збирати аншлаги, я дізналася, що в мене хочуть вкрасти те, що я створювала як культурну подію для міста і свято для нас, львів’ян та гостей нашого міста.
Спочатку я думала, що це жарт, адже як в місті, де абсолютно  всі знають, що ти це робиш, робиш вже стільки років, що тільки за мене наші дівчата стали перемагати в національних конкурсах, тільки за мене за всю історію Незалежної України львів’янка представила Україну на найпрестижнішому світовому конкурсі «Міс Світу». Ну, виявилось, що за гроші та за умов відсутності моралі й гідності зробити можна багато чого. Залучившись підтримкою дійсно  видного  та впливового мужчини у Львові, та за його кошт  вона  веде брудну кампанію в пресі, кулуарно та в залах суду проти конкурсу та мене особисто з 2011 року.
Зараз знаю, що вона пропонує дівчатам екс-учасницям гроші, щоб вони на камеру сказали бридкі речі про мене з подальшим розміщенням це на телебаченні. Ну, добро перемагає і гроші, і зло. Вищий спеціалізований суд  України анулював свідоцтво «Міс Львів» без права оскаржень.  Я не знаю і давно вже не намагаюсь зрозуміти, звідки в цій людині стільки підлості і злості та ненависті до мене,  і чи не забула вона, що вкрасти намагається не нафтову свердловину, а конкурс краси, бо гра з її сторони така брудна, що вже давно не коштує свічок.
Одним словом, не будемо витрачати наш час на обговорення людини, єдиною заслугою якої, як співав Кузьма, є те, що вона «тимчасова подруга, серйозних одружених мужчин».

авторське фото Наталія Русин, сакральна сукня "Майстерня Містерій"
Sofia Sophia: Ви частенько подорожуєте і живете на декілька країн. Чи є якесь місце, яке кардинально змінило ваше мислення чи світогляд?
Валерія: Якщо ви помітили, цього року я подорожувала набагато менше, ніж звичайно, це пов’язано не з «чимось», а більше з «кимось». Найбільше на мене вплинула Швейцарія, я прожила практично 4 роки у Женеві, я там навчалася. Мені страшенно не вистачало сім’ї і друзів, України та борщу:) Проте у Женеві я зустріла багатьох людей, у яких я змогла багато чого навчитись. Це безцінний досвід і безцінні спогади! Втім, я ні разу не пожалкувала про моє рішення повернутись.

Sofia Sophia: Чим зумовлена така «міграція»?
Валерія: Частково мої подорожі пов’язані із бізнес-питаннями, але здебільшого – це бажання побачити світ. Я хочу побачити якнайбільше, хочу відчути якнайбільше. Знаєте, у цьому плані моє життя складається цікаво і так, як я мріяла. Я мала можливість побачити різні грані життя, як «верхи» так і «низи». Я зробила свої висновки зі всього: чи то звана вечеря з Його Світлістю князем Монако Альбертом ІІ, робота з дітками в африканському племені Масаї Мара в Кенії, ланч з Jimmy Choo в Малайзії, чи спілкуванням з жінками в таборі біженців. Мені цікаво все. Хочу встигнути максимально, адже, очевидно, що я вже в тому віці, коли от-от почну будувати сім’ю і жити її інтересами, тоді, зрозуміло, багато чого робити мені вже не вдасться.

Sofia Sophie: Знаємо, що ви були у топ-10 найбажаніших наречених Львова. Чи досі  фігуруєте у ньому, чи ваше серце вже зайняте?
Валерія: Не дивлячись на те, що ці рейтинги мене смішать, і була я там неодноразово, але мені, як і кожній дівчині, це ,звичайно, лестить. 
Чую, як говорять, що я комусь серце розбила, але я думаю, що мало кому насправді є за що на мене ображатися, адже я, як мінімум, завжди була чесною. Коли мені зізнавалися у почуттях, я завжди з повагою ставилась до проявленої до мене любові, проте одразу говорила, що не почуваю того ж і не давала марних надій. Я поважаю такі почуття як любов, тому ніколи не бавилася чужими серцями. Про моє серце. Є один особливий мужчина, який в моїх думках вже довгий час... не знаю, поживемо, побачимо (усміхається)
авторське фото Наталія Русин, сукня диз. Галина Лакотій
Sofia Sophie: Ми дізналися, що ви терпіти не можете суші і загалом японську їжу, а ось від яких смаколиків ніколи не відмовитесь?
Валерія: Здається, цю фразу я сказала ще у «Великі перегони» на 1+1… Смаки змінюються. Коли я була в Гонконгу вечеряла в Zuma I NOBU, звичайно, ці суші та сашимі з найсвіжішої океанської риби не залишили байдужою навіть мене. Але ви не побачите, що я їм суші у Львові чи Києві. Їх потрібно їсти там, де є доступ до свіжої риби, де є культура приготування та контроль технології приготування. Останнім часом в мене зразково-показове здорове харчування, а з «забороненого списку»… дайте подумати… напевно, це желатинки і морозиво!

Sofia Sophie: Я багато читаю історій зірок, відомих людей, тих, хто чогось досяг. Більшість із них виросли в складних умовах, у них було важке дитинство, тому було непереборне бажання досягнути успіху. А яка ваша філософія життя і звідки вона взялася?
Валерія: Я виросла в прекрасній і щасливій сім’ї. У мене було чудове дитинство з купою цікавих ігор, які я придумувала для нас з подругами. Мама, тато і сестра, яких я дуже люблю, вони мене багато чому навчили. Батьки давали мені волю приймати рішення, але я завжди знала, що якщо я помилюся, то буду відповідати за помилку. Якщо коротко про мою філософію життя, то скажу:
По-перше, тобі ніхто в цьому світі нічого не повинен. Коли люди чинять зі мною добре, я сприймаю це із вдячністю, а не так – наче так і має бути.
По-друге, дуже рідко що в цьому світі буває довго важливим та просто довго. Є така легенда про надпис на персні Соломона: «І це також мине». Коли людина щаслива і дивиться на цей перстень – вона плаче, а коли нещасна, то сміється.
По-третє, слід зберігати свої думки, своє тіло і душу у чистоті, порядку, дисципліні. Це дуже сильно впливає на якість життя в цілому.
По-четверте, слід робити добрі справи. Я вважаю, що саме вони роблять нас людьми.
Усміхайтеся, радійте кожній секунді і хвилині. Я все роблю з усмішкою: чи це вечеря, зустріч із друзями, прибирання, готування чи робота. Навіть рутинна робота з усмішкою стає веселішою. Я думаю, що найбільше на світі, я люблю сміятися і це те, що я ціную в людях.
авторське фото від Наталія Русин, сукня мистецький бутик "Майстерня Містерій"

Sofia Sophie: Чого очікувати від цьогорічного конкурсу «Міс Львів»? Які на сьогодні критерії для відбору дівчат на конкурс. Чим потішите глядача?
Валерія: Вже в березні відбудеться кастинг. З перших чисел березня стартує реклама. Ми запрошуємо всіх дівчат у віці від 15 до 24 років. Критерії, як завжди, стандартні: добрі, гарні, розумні, щоправда, зі зростом від 1 м 70 см. Сам конкурс відбудеться в кінці квітня – на початку травня. Обов’язково буде ще додаткова інформація, афіші, ви це все почуєте. Підписуйтеся на нас в Instagram, шукайте нашу групу Вконтакті, і як тільки я знайду людину, яка займеться нашими соціальними мережами, ще буде гарна сторінка у Facebook. 
авторське фото від Наталія Русин, сукня диз. Галина Лакотій 
авторське фото від Наталія Русин, сукня мистецького бутика "Майстерня Майстерня"
Команда блогу дякує:
Мистецькому бутику "Майстерня Містерій" за сакральну сукню та місце проведення зйомки;
Дизайнеру Галині Лакотій за чарівну голлівудську сукню;
КатіСавчин  за професійно виконаний макіяж;
Марії Цигилик за неймовірну зачіску. 




Коментарі

Популярні публікації