Посиденька№151 Dual Fix 12. Крок два. "Як відновити пошкоджене волосся?"


Привіт  вам! Сьогодні я продовжую розповідь про свої "експерименти" для відновлення мого неслухняного та пошкодженого волосся.

У попередньому пості про новий професійний салонний засіб, який можна використовувати і вдома, я писала про те, як використати його вперше на сухе волосся для wow-ефекту. Про це ви можете прочитати тут.

Я продовжу свою розповідь, але вже про те, як використовувати засіб на вологе волосся для підтримання та продовження лікувального ефекту.

Отже, після того як ви вперше спробували засіб на сухе волосся (а це можна робити раз на місяць), надалі – вже раз на тиждень потрібно використовувати його на вологе волосся.

Спершу слід добре вимити волосся вашим улюбленим шампунем, але для найкращого результату у парі із реконструктором волосся варто використати шампунь із цієї ж серії (http://www.envypro.com.ua/shop/gentle-cleansing-shampoo-%E2%80%A2-myagkij-ochishhayushhij-shampun/), який м'яко очищує волосся.

Другий крок – просушіть волосся рушником, а потім на вологе волосся нанесіть легку білу піну Dual Fix12. Не шкодуйте, використайте достатню кількість засобу. Далі виробники рекомендують залишити його на волоссі всього на 1-2 хвилини. Але я ж роблю по-своєму;)
Тримаю близько 4-5 хвилин, ну а раптом так буде ще кращий ефект;)

Після цього потрібно ретельно промити волосся великою кількістю води. Наскільки великою? Я орієнтуюся на те, чи утворюється піна на воді після змивання, чи вже ні. Якщо ні, то, мабуть, достатньо – вже все змила.

На завершення наношу кондиціонер або бальзам, той, яким зазвичай користуюся, але компанія envy рекомендує застосовувати їхній кондиціонер для волосся.

Усі процедури зробили, а тепер результати! Так, волосся далі залишається блискучим, структурним, гладким. Одним словом, мені шалено подобається результат, а найбільше тим, що потім я відчуваю себе надзвичайно вродливою із таким волоссям. Використавши засіб вже 3 рази на вологе волосся, я пішла на шопінг і у примірочній, де було денне світло, побачила, що моє волосся стало надзвичайно красивого і насиченого кольору, воно вже не таке тьмяне і дійсно блищить!

Так і хочеться кожного разу перед тим, як йдеш на якусь важливу зустріч або посиденьки з подругами використати цей чудо-засіб. Мені здається, що це надзвичайний варіант і вихід у ситуації, коли хочеться бути впевненою у собі на всі 100%!



Компанія envy розповідає про 12 переваг, які має Dual Fix12.  Я спробую описати свої враження та спостереження щодо цих переваг.

1) "Відновлює пошкоджену структуру волосся"

Так, я можу сказати, що цей продукт дійсно відновлює структуру. Після використання Dual Fix12 моє волосся стало об'ємним, його немовби вдвічі більше. Відчувається кожна волосина, її структура.

Є бажання постійно гладити і торкатися свого волосся, якби дивно це не звучало;)

Проте, якщо у вас є посічені кінчики, я вважаю, що варто спочатку їх позбутися, а згодом користуватися засобом, аби вберегти себе від їх появи. Якщо ж вони у вас є і ви користуєтеся Dual Fix12, то вони у вас магічним способом не зникнуть.

І це не мінус продукту, а реалії. Це ж ніби оживляти вже не живе. Тому спочатку позбудьтесь посічених кінчиків і тоді ваше волосся стане  неймовірно живим та гарним із засобом Dual Fix12.

2) "Глибоко зволожує волосся"

Справді волосся стає живішим і вже не так просто ламається. Воно має здоровий вигляд і це видно неозброєним оком.

3) "Полегшує укладку та сушку волосся"

Звичайно, коли ваше волосся здорове, гладке, то воно не так заплутується і є еластичнішим, що дозволяє вкласти волосся без проблем і у тому "напрямку", який потрібний вам. а не так, як хоче собі ваше волосся;) В мене, принаймні, так! Для гарного вигляду тепер потрібна лише щітка і інколи фен.

4) "Забезпечує блиск, шовковистість і легкість"

Незважаючи на те, що ви наносите на волосся засіб, він абсолютно не обтяжує волосся. Немає жодного відчуття, наче у тебе на волосі щось є, як це буває після використання масок чи бальзамів. А про блиск та шовковистість я вже не раз сказала.

5) "Освіжає тьмяний колір волосся"

Скажу так, після використання Dual Fix12 мене часто запитують, якою фарбою я фарбую волосся. Я починаю сміятися, адже в мене волосся жодного разу не фарбоване! Колір став насиченішим і приємного шоколадного відтінку, що я помітила у примірочній магазину, де було сприятливе світло. Гх) Довго я не виходила з тієї примірочної, аж замилувалася, дивлячись на своє волосся;)

6) "Усуває небажану "пухнастість"

Ця проблема мучить багатьох і вона така неприємна, адже яка дівчина хоче бути наче кульбабка? Тепер я за це не хвилююся, адже Dual Fix12 допомагає боротися з цією незручністю, і досить успішно.

7) "Полегшує розчісування"

Після використання цього засобу на моїй щітці залишається значно менше волосся. Воно гладке і шовковисте, що як я думаю, допомагає волоссю не заплутуватися у вузли.

8) "Захищає волосся від шкідливих зовнішніх чинників"

Дощ, вітер, сніг, мороз – все це дуже шкодить нашому волоссю, а уявіть собі, як я панікувала, коли нещодавно потрапила під дощ, який залишав на машинах незрозумілий рудий осад.

Уявляєте, що після такого може статися з нашим волоссям? Я в жаху бігла додому, щоб помити волосся і допомогти йому, бо воно стало неначе дріт. Помила голову і як спасіння нанесла цей реконструктор для волосся.

9) "Підвищує стійкість та пружність волосся"

Я використовую Dual Fix12 вже майже другий місяць, та моє волосся не так легко ламається, як це було до того. Одним словом, тут теж можна поставити "галочку"!

10) "Продовжує та підсилює інтенсивність фарбування"

Цей пункт особисто я не можу оцінити, адже моє волосся натуральне і жодного разу не фарбоване фарбою. Але, зважаючи на пункт 5, і те, що моє натуральне волосся стало більш привабливішого та яскравішого кольору, можу припустити, що із фарбованим буде ще краща історія.

11) "Попереджує появу посічених кінчиків"

Засіб зміцнює структуру волосся і допомагає утримувати вологу, тож ваші кінчики не будуть такими сухими і не сіктимуться. Проте я вважаю, що посічених кінчиків (якщо у вас вони є) потрібно позбутися, а тоді лікувати та відновлювати волосся, аби вони не з'явилися.

12) "Ефект від застосування триває декілька тижнів"

Зараз я користуюся Dual Fix12, як і "прописано", раз на тиждень на вологе волосся і один раз використала на сухе. Волосся мию із регулярністю раз у 2-3 дні, а, отже, це 2-3 рази на тиждень, а засіб застосовую 1 раз на тиждень. Не помітила ефекту "змивання", тобто коли я помила волосся і не нанесла засіб, то наступного дня моє волосся таке, як і після нанесення засобу. 
 


Відчуваю, що далі жити без Dual Fix12 я не зможу. Баночки 200 мл орієнтовно за моїми підрахунками на мою довжину волосся вистачить максимум на місяців два.

Я використовувала різні засоби для свого волосся (маски, олійки, бальзами), а тепер ще й Dual Fix12 буде must-have для мене!

А тепер чекатиму, коли в мене закінчиться баночка, і напишу свій остаточний вердикт! ;)

Коментарі

Популярні публікації