Посиденька №153 LOOK ДНЯ, або пора готуватись, весна вже тут!

Привіт! Нарешті, здається, зима відпускає нас у весну і пора витягати із закутків шаф та гардеробів яскраві легкі речі. Проте, зараз ще не так тепло, як може здаватись, коли у твоє вікно пригріє сонечко і виникає питання, а що сьогодні одягнути... 
А я люблю нашаровувати одяг і мені дуже важко, коли влітку спека і потрібна тілька легка майка. Для мене справжнє мистецтво підібрати одяг для погоди +15-20 градусів за Цельсієм. 
Весна це також пора, коли не варто боятися кольорів! Пам'ятайте про найкраще поєднання 3-х кольорів. У даному образі дня я поєднала насичені червоний та синій, а сірий це нейтральний колір, який підійде до будь-яких інших навіть краще, аніж чорний чи білий. 
Одним із трендів 2016 є взуття на високій плоскій підошві. У такому взутті відчуваю себе височезною і водночас воно легке та надзвичайно зручне. 
Сумка-портфель припала до душі усім модницям і мені також. Проте я рекомендую лише невеликий розмір такого аксесуару, адже габаритніший варіант дивиться не дуже жіночно, а навіть досить грубо. 
Як мені здається так можна не боятися йти будь-куди. Це саме для мене, адже я ніколи не знаю, де опинюся вже через декілька годин. 

                                                                   На фото:
Сумка ЛеоМода 
Взуття ЛеоМода
Сукня TFNC London
Светр TU
Коралі ручна робота (шерсть та бісер)






Коментарі

Популярні публікації