Посиденька №154 День із стилістом у ТЦ "Магнус"

Привіт! З нагоди виходу матеріалу про "День стиліста" у новому весняному номері журналу "Магнус", вирішила поділитися ним із вами. 
Ще у останні дні січня у ТЦ "Магнус" відбулись 3 дні із стилістом, де я була у ролі стиліста. 
Дев'ять дівчаток (панянок) хотіли перевтілитись і побачити себе у зовсім іншому амплуа. 
У цьому нам допомагали також перукарі-стилісти салону "Johnny Barber", візажисти "Червона помада" та майстри манікюру "EVA Studio".
А ось і сторінка у журналі "Магнус", де троє із дев'яти дівчат діляться своїми враженнями про день зі мною і іншими професіоналами краси. Дуже приємно, що дівчатам так сподобалось наше спілкування і вони почерпнули щось корисне для себе. Так приємно бачити щирі усмішки людей, і знати, що ти якось причетний до цієї емоції. 


А далі додаю більше фото із перевтіленнями. 
А ви нізащо не здогадаєтесь, що ця красуня Антоніна мама двох маленьких ангеляток. Вона має вигляд дуже юної дівчини! Антоніно, завди залишайся такою класною, безпосередньою і юною! 


ПІСЛЯ ПЕРЕВТІЛЕННЯ 
Наступна учасниця перетворень, Соломія. З першого погляду я подумала, що Соломія дуже строгий викладач... Я помилилася, бо Соломія виявилася лікарем, але стиль одягу однозначно говорить про серйозну професію. Натомість я побачила її яскравою жінкою із червоними акцентами. 



Галина, теж лікар, а ще ці три учасниці сестри і всі троє лікарі. Тепер я не боятимусь лікарів, бо вони бувають не лише страшними і суворими, а веселими, радісними, позитивними і дуже добрими. Так, як ми готувались до весни, то Галинку я побачила ніжною, як квітка, тому саме таку блузу ми обрали. 








А ще були й інші перевтілення, але тут коротко все у фото;)










P.S На превеликий жаль, доступ до магазинів був обмежений. Не було можливості обрати взуття та безліч аксесуарів, тому в цьому трохи мінус;( 

Коментарі

Популярні публікації