Посиденька №157 Лімітована повнорозмірна коробочка Liferia, або все це я так хотіла!

Привіт! Спека надворі страшенна, важко дихати та писати також, але я взяла себе в руки й сьогодні пишу пост про спецвипуск коробочку Liferia, яку я просто не змогла пропустити!
У коробочці є все те, що я хотіла купити останні кілька місяців. Хоч я не великий любитель гори косметичних і засобів по догляду за тілом, але останнім часом мене прорвало на "хочу". Зазвичай на моєму столику у ванній є засоби якими користуюсь не один рік і просто не люблю експериментувати, коли вже знайшла те, що мені 100% підходить.

Коли прийшла моє рожеве чудо я не могла натішитись, бо перше що побачила коли відкрила коробочку, то дуже мімішну листівку із птахом і квітами. До теми, зараз у мене просто пунктик на птахів з квітами: блокноти, баночки, пакети і навіть шпалери у спальні.


 Лімітована Liferia MAXI #1 - це мрія, а не просто коробочка:
 1) 5 повнорозмірних продуктів;
 2) 100 % оригінальна якість та постачання від виробника (оригінальне упакування мовою виробника)
 3) понад 50% економії (вартість коробочки 520 грн, а повна ціна продуктів близько 1300  грн).

 Перше, що для мене було wow у цій коробочці - сухий шампунь Lee stafford (Англія). Якщо я не помиляюсь, то це перший сухий шампунь про який взагалі почали писати в нас в Україні. Згадую, що років 3-4 тому його першим почали рекламувати у наших різних жіночих журналах. Зважаючи на силу реклами із сухих шампуней які є на даний час, я хотіла випробувати саме Lee stafford. Його я вже встигла добряче напробуватись. У мене густе і досить важке волосся, яке влітку вже через декілька годин після миття втрачає свою форму і хоч є об'єм, але воно лягає "висульками". Цей сухий шампунь класно справляється у літню спеку, коли потрібно не лише забрати жирний блиск, а просто освіжити волосся, коли за вікном + 30 градусів за Цельсієм. Хоч я шатенка, а шампунь не призначений для темного волосся, він не залишає білих слідів. Має насичений парфумований аромат, який є ще невеличким плюсом, адже волосся смачно пахне. Я не розчарована, а навпаки, думаю шампунь надалі купуватиму для користування. Маленьку баночку 50 мл на http://makeup.com.ua/ можна придбати за 102 грн, що на мій погляд сьогодні цілком доступно.  Проте, ще хочу спробувати славнозвісний Batiste. І на завершення... Читаючи відгуки інших дівчат про різні сухі шампуні, частіше зустрічаю несхвальні відгуки. Мабуть, потрібно розуміти, що якщо ви не мили волосся 3 дні, то вам сухий шампунь вже не допоможе. Моя думка, що ці шампуні суто щоб освіжити волосся влітку, коли воно в спеку втрачає хороший вигляд вже через годину-дві після миття і +- до 2-х днів він може освіжити волосся, а коли воно вже явно давно немите, то тут на сухий шампунь не варто надіятись.


Другим очікуваним продуктом з коробочки Liferia був тінт для губ та щічок. Давно в мене руки чухались, щоб купити якийсь тінт. Надзвичайно цікаво було чим він відрізняється від блиску для губ чи помади. Тепер я точно знаю у чому ця різниця! Тінт для губ від МеМеМе (Англія), а назва його в точку характеризує, бо тільки взявши його у руки хочеться сказати: "Яка мімішечка". Тінт у баночці, як від лаку і з такою ж кісточкою, тому на вулиці користуватись ним смішно, адже 100% хлопці подумають, що ви на губи лак мастите;) Консистенція теж нагадує такий рідкий напівпрозорий лак, а на губах, як вода. Спочатку я не розуміла що буде, але через 2-3 хвилини ця ніжно-рожева напівпрозора "водичка" вбирається у губи та залишається лише матовий ледь помітний колір. Щоб досягнути насиченішого відтінку  продукт потрібно нашаровувати. Якщо покрити губи тінтом лише в один шар, то вийде ефект природних ледь рожевого кольору губ. Ніхто й не здогадається, що ви щось використовували на своїх губах. Тримається тінт непогано, якщо пити і їсти, то близько 3 години тінт непорушно триматиметься на губах. Щодо способу використання тінту у якості рум'ян, то цей метод я ще не випробувала. Додам, що цієї баночки у 6 мл вистачить на дуже-дуже довго, адже тінту потрібно просто краплиночку, якщо в один шар. Рекомендую перед нанесенням тінту покрити губи зволожувальним бальзамом, але почекати щоб бальзам повністю ввібрався у губи.
Вартість засобу на укр. сайтах орієнтовно 200 грн. Чи варто купувати за повну ціну? Я б сказала, що особисто купила б краще матову помаду-бальзам за 120 грн яку продають у "Червона помада". На жаль, не згадаю фірму, але у них є матова помада у вигляді блиску. Багато відтінків  (щось 12), вполовину дешевше, колір насичений, а ще тримається цілий день і можна спокійно їсти і пити. 


Третій мій must have про який я думала і гадала вже давно -  це масло для обличчя Vital Oil від Talika (Франція). У мене комбінована шкіра обличчя, яка влітку більше схильна до жирності, а взимку суха, і я давно чула думки, що шкіра жирна, коли їй бракує зволоження, якого ви їй не даєте достатньо. Саме тому для жирної шкіри чи комбінованої рекомендовано використовувати олію для обличчя. Виробник цієї олії вказує, що вона є комплексним засобом для відновлення та зволоження шкіри, регулює роботу сальних залоз і попереджує в'ялість шкіри та появу зморшок. 
Можна сказати для мене це те, що лікар прописав)) Засіб 100% натуральний і містить такі активні компоненти: екстракт жасмину, рози, лаванди та масло авокадо і мигдалю. Аромат вітамінної олійки дуже приємний і витончений. Не містить парабенів та інших компонентів, які можуть забивати пори. Скляна баночки дозволяє максимально зберегти усі корисні властивості олій, а піпетка  максимально економно використовувати засіб. Використовувала його поки не надто активно, тому висновків поки зробити ще не можу. Ціна цієї 30 мл баночки краси близько 500 грн., але на одному сайті ціна була вказана 17 625 грн. Я навіть не знаю, що сказати... 



Четвертий продукт із лімітованої коробочки Liferia скраб для тіла від Greenland (Нідерланди). 
Скраб має консистенцію густого гелю для душу із середнього розміру частинками схожими на крупинки солі. Виробник вказує, що скраб не містить жодних шкідливих речовин і містить у собі 100% натуральний концентрат фруктового соку. Але виробник явно дурить нас і думає, що ми не читаємо склад засобу, адже на 2 му місці скраб має SLS. Скраб добре працює і шкіра дійсно після застосування гладка і м'яка, але мене дуже бісить і насторожує аромат "яблука", який ідентичний нашому "Gala яблуко" для миття посуду. Вартість баночки у наших інтернет-магазинах в межах 200-250 грн. Засіб дійсно виконує функцію скраба, частинки не пошкоджують шкіру, але великий мінус за аромат. 

І нарешті п'ятий засіб, який поселився у лімітованій рожевій коробочці - це знамените масло-баттер для губ від Fings & Rouge (Англія). Думаю, мабуть, більшість із вас бачили цй яскравий тюбик. Перше, що хочеться сказати про баттер це те, що він має дуже класний аромат схожий на жуйку. Аромат ненав'язливий і легкий. Масло на губах дає гарний не дешевий глянцевий блиск. Губи стають дуже м'якенькими та зволоженими. Тюбик має зручний для нанесення скіс із дірочкою, що дуже важливо, адже непотрібно лізти пальцями, аби дістати продукт і немає кісточки якою часто важко наносити засіб, особливо у людних місцях. А так відкрутив кришечку і легко натиском пальця видавив продукт і за секунди наніс, хоча можна загубити ковпачок. Єдиний момент, що засіб на губах відчувається досить плотним і це ледь дратує. Вбирається масло не одразу, а досить довго. Вартість баттеру у інтернет-магазинах 115 грн. 

В надії, що допомогла вам у виборі одного із омріяних засобів або надихнула на нову справді потрібну покупку. Бажаю вам залишатись красивими та у хорошому настрої!

Ваша Sofia Lyamina





Коментарі

  1. ну й ціна олійки....я в легкому шоці)) А так, всі продукти сподобались) Хочу по кожному огляд, Софійко)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. аха))) я надіюсь, що це глюк сайту, щодо олійки)))
      а так.. я от якось не бьюті-блогер, якось не вмію описувати детально про кожен продукт)))

      Видалити

Дописати коментар

Популярні публікації