середа, 27 липня 2016 р.

Посиденька №158 Фотозйомка з чарівницею весільних фото Yermolayeva Yulia

Привіт! У цей вечір хочу поділитись із вами дуже ніжним та трішки казковим. А створили цю казку ціла команда людей, як кожен неймовірний професіонал своєї справи. Я вдруге відчула себе нареченою, але без нареченого:))) Наш наречений був невмолимий!

 -  Yermolayeva Yulia, чарівниця фотографії, яка працює на мега-результат! Наша зйомка пройшла на позитиві і водночас дуже плвдно і без передиху;) Її ніжні фото особисто мені дуже близькі і по-духу.
 - TheBozhko Wedding Studio, студія весільних суконь та аксесуарів від Анастасії Божко. Суконьки такі легкі, які тільки можна зробити. Вони наче хмаринки. Вся ручна робота зроблена дуже якісно, вишукано, тендітно. Я у завхваті!  

 - Heaven, майстерня стильних букетів та декору будь-якого свята. Їхній букет був гармонічним доповненням нашого образу.
 - Ольга Заярна, мій вже майже особистий візажист. Оля знає, який макіяж кому підійже на 100%.Я повністю довіряю їй у цьому питанні.

Далі пропоную переглянути, що з того вийшло. Модель на фото ваша Sofia Sophie 































Немає коментарів:

Дописати коментар