четвер, 29 вересня 2016 р.

Посиденька №159 Магія флористики, або як створюють весільні букети

Доброго вечора! Ні, я не зникла, я просто у пошуках нового формату блогу та його вигляду, а ще просто дуже багато цікавої роботи... Помаленьку я буду активізуватись і скоро для вас буде зовсім новий вигляд "Зіркових посиденьок" і нова Я.

Сьогодні хочу показати вам, як працює флорист, коли ствоює неймовірні весільні букети. Як їм це вдається, мабуть, залишиться таємницею за сімома замками, але це якась магія!
Сучасна флористика розкриває квіти настільки круто, що я милуюсь і ніяк не намилуюсь!
Одині із водночас простих. але й дуже екстравагантних букетів - це зелено-білі. Їх ненаважуються обрати не яскраві наречені, адже бояться просто злитись із ним. Такий букет для дуже впевнених наречених, які знають, що вони є окрасою образу нареченою, а не букет.
















Дякую за майстер-клас флористу Ірі Василик



Немає коментарів:

Дописати коментар