неділя, 2 жовтня 2016 р.

Посиденька №160 Осінній outfits: два кольори осені

Привіт! День вдався насиченим і я маю, що вам показати. Відзняла декілька осінніх луків в яких використала модні тенденції, що мені припали до душі.
Основним кольором осінь-зима будуть різні відтінки "льоду". У моєму випадку - це блідо-голубий. Також у цьому ж образі ми використали другий за списком стильний відтінок цієї осені - рожевий. Цей колір можна використати у ваших outfits будь-якого відтінку - від блідо-рожевого до яскравого Барбі-girls. Поєднання цих актуальних кольорів  - вибухове.
Щодо сумок, то нині актуальні сумки усіх форм та розмірів, але модно, коли сумка кольорова, а не просто чорна, біла чи бежева.



Найцікавіше, що мода нині дуже різнопланова, тому модні будуть, як дівчатка-рокери, так і ніжні та пухнасті дівчатка-Барбі, або любительки ретро чи етно.





2 коментарі:

  1. Рожевий пухнастик мені сподобався! Дуже ніжно виглядає, особливо із цим жилетом! Прекрасний осінній образ, я як раз люблю такі кольори - блідо-рожевий, блакитний, сірий!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. я теж зараз на них помішалась просто)))
      А ще на бежевому)

      Видалити